• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • molly50
    Nandez skrev 2022-03-30 21:14:39 följande:
    Inte ok att göra det
    Absolut inte. Han borde ha vetat om det innan,och åkte dit i alla fall.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-30 19:32:45 följande:
    Daniel har lämnat under natten
    Det var trist att Daniel lämnade eftersom han var från Norrbotten och man undrar verkligen varför han lämnade. Angela är också från Norrbotten (Öjebyn) utanför Piteå, men jag kan inte med hennes sätt och bossighet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-30 19:53:15 följande:
    Lag Syd matförgiftade och hostiga
    Konstigt att dem blev matförgiftade i lag Syd när inte lag Nord blev de !!!???
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-30 19:59:15 följande:
    Jag har väldigt svårt för henne. Inte ärlig nånstans, hoppas det framkommer ganska snart för alla hur hon springer omkring och paktar till höger och vänster 
    Hon kommer att genomskådas garanterat snabbt när hon redan du gå på som ett ånglok för att göra pakter....eller så är hon Mullvad och försöker få irritation i laget.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-30 21:06:44 följande:
    Och jag läste också varför,i Aftonbladet.
    Han ska tydligen ha blivit gripen för narkotikainnehav eller om han själv brukat det.
    Oj kan det verkligen vara så....Fy 17 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-30 22:20:18 följande:
    Det var trist att Daniel lämnade eftersom han var från Norrbotten och man undrar verkligen varför han lämnade. Angela är också från Norrbotten (Öjebyn) utanför Piteå, men jag kan inte med hennes sätt och bossighet.
    Jag kan,i och för sig,hålla med Angela om att det inte är ok att gå på alla och tala om vem de ska rösta på vid Ö-rådet.
    Det måste vara upp till var och en vem de vil lägga sin röst på.
    Sen detta gnäll om att man valde fiskespöt och håven istället för riset efter tävlingen.
    Fiskespöt och håven kommer de ju att ha användning för längre än en påse ris som kommer att räcka i bara några dagar till hela gruppen.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-03-30 22:17:11 följande:
    Ok läser aldrig programtablån.
    Okej
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-03-30 22:20:18 följande:
    Han smugglade droger
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-03-30 22:21:42 följande:
    Konstigt att dem blev matförgiftade i lag Syd när inte lag Nord blev de !!!???
    Lite märkligt
Svar på tråden Robinson 2022