Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022

Beccus skrev 2022-04-06 20:03:04 följande:
    Nä det var fult gjort 
    Verkligen ego
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-06 21:56:45 följande:
    Det finns ingen utredning hur den andre personen uppträdde mot honom....Bara en sida säger inte sanningen. 
    Vad jag vet så finns det väl ingen utredning mot honom 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-06 21:58:45 följande:
    Ok vet inte vem denna Petra är för jag tittar inte på Elitstyrkornas hemligheter....som sagt hinner inte titta på tv mer än på fredagar.
    Tittar inte på Elitstyrkan men läste om henne son  ny programledare för Robison

Det har varit några programledare för Robinson genom åren, Harald Treutiger, Anders Lundin, Robert Aschberg,  Linda Lindorff, Paolo Roberto
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-06 22:00:32 följande:
    Ja det bir långtråkigt för dessa två.....Bättre att skick hem dem med för dem har vistats med deltagare som var smittade.
    Tycker inte att dom ska skickas hem
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-06 22:01:38 följande:
    Förståeligt eftersom lag öst är som två lag redan.....Mattias och Linn i ett lag och Anna och Heys i ett lag.
    Olika personligheter
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-06 22:02:46 följande:
    Läste i går att det har varit massor med skriverier om att gruppen har direkt mobbat Joel och det stämmer.
    Ok
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-06 22:05:31 följande:
    Skriver åt dig med som jag skrev åt Nandez att det bara skrivits om vad Anders gjort, men inte om den kvinna som anmälde honom.....Ingen vet vad eller hur provocerande denna kvinna var mot Anders....Men det ska finnas kvinnor som tar all sin makt för att leka ME TO för att synas och höras.
    Me too har inget med detta att göra, det handlar om en helt annan sak.
Svar på tråden Robinson 2022