-
Ja,man vet ju aldrig.Nandez skrev 2022-05-18 19:50:25 följande:Tror att det är så -
Hon var väl drivande i allt det där.Nandez skrev 2022-05-18 19:55:52 följande:Skönt att Peter och Joel kommer överens, tror att Shevin hade något att göra med att Peter och Joel bbråkade
Hon släppte ju aldrig riktigt taget om Joel heller utan fortsatte prata om honom även efter att hon röstats ut och lade skulden på honom för allt. -
Ja,det lät minst sagt märkligt.Johannus skrev 2022-05-18 21:36:40 följande:När Haeys kom tillbaka från gränslandet sa han åt alla även Anders att han var tillbaka för att plocka åt sig 500.000. Pengarna var hans....Men hur gick det???....Oj så många starka killar det var med.....jag får nog säga att jag har ONT och infektioner i kroppen så att alla tycker synd om mig....Ok bra för min del för jag kan bara inte titta på han som han betett mot Mattias. -
Ja,absolut.Johannus skrev 2022-05-18 21:37:49 följande:Nä den svarta rösten gick fel....Hade också hoppats på Jessica , Peter eller Dessi. -
Ja,man kan ju hoppas att de kommer överens nu då och kan lägga allt tjafs bakom sig.Johannus skrev 2022-05-18 21:38:50 följande:Det var rena oturen för Joel att sitta i hop med Peter... -
Man kan ju hoppas att hon blir immun. Att hon vinner immunitetstävlingen.Johannus skrev 2022-05-18 21:45:23 följande:Jag fattar inte varför dom nästan alla pratar om att rösta ut Linn. Linn har inte bråkat med någon, inte varit lat, gett Jessica sin plats till Högborgen, men ändå hör man att dem vill ha ut Linn.....Blir arg om alla går med på att rösta ut Linn...Däremot så kan det bli så att om Linn röstas så kan hon slå sönder en kruka med duell och där kunna ta ut Jessica....(Drömma får man väl
)
-
Man kan ju hoppas att han inte får en kniv i ryggen sen,genom t ex en röst i örådet.Nandez skrev 2022-05-19 19:32:25 följande:Skönt att det fungerar bra mellan Peter och Joel
Ja.Nandez skrev 2022-05-19 18:53:13 följande:Det verkade gå bra
-
Och inte Jessica heller. Skönt.Beccus skrev 2022-05-19 19:44:32 följande:Bara glad att Dessie eller Peter inte fick den. -
Jag håller med.Johannus skrev 2022-05-19 22:13:39 följande:Alla kämpar för sig själva så jag fattar inte varför det ska diskuteras vem som ska röstas ut.....Egentligen borde alla som kommit till sammanslagning bo på sia egna öar så det inte blir paktande alls. Som ensam behöver man inte blanda sig i allas diskussioner då det alltid finns någon som inte gillar någon annan....Rävspel ja och lite (dig tycker vi inte om så du ska ut)
Kunde vara så att i det olika tävlingarna så det tre bästa är immuna.....eller nåt i den stilen....Man tävlar om att vinna, men som det nu är så blir man utkastat för att folk inte gillar en del folk. Typ dig ogillar vi du ska ut (mobbning) i mindre skala än den Shevin drog med.
-
Då var det dags för veckofinal då.