• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-03 21:27:26 följande:
    Ja,det hörde jag med. Tråkigt.
    Alla är i karantän så jag undrar bara hur programmet kan fortsätta när ingen av lag syd får delta i tävlingar!!!
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-04-03 21:31:46 följande:
    Angela kan nog ligga illa till eftersom hon säger exakt vad hon tycker och tänker, men hoppas på att Shevin ryker. 
    Dom sitter och säger att han inte är nån lagspelare, men har han ens fått chansen? Han har ju varit utanför sen dag ett..
    Håller med dig.
  • Johannus

Jag fattar inte hur programmet kan fortsätta då alla i lag Syd är i karantän. Ingen av det som är kvar i lägret får delta i tävlingar förrän dem fått svar på proverna....

Sen fattar jag heller inte att programmet genomfördes över huvud taget då Covid härjade i alla länder. Och härjar fortfarande.

Det ska verkligen bli spännande och se om lag Syd trots att det drabbats av Covid får tävla mot lag Nord och riskera att smitta även dem. (luftburet).....Eller ska lag Nord tävla mot varann Tyst

Nå det är trevligt att veta att Mattias kommer in på Robinson och jag hoppas han hamnar hos lag Nord. Heys kan gå till lag Syd.

Det som också blir spännande är att om Anna är kvar på Gränslandet hur det kommer att gå med henne och Angela två riktigt (jag är bäst kvinnor) och räds inte för att säga sin mening.

• A4ka

Hmm.. blev de 3 så sjuka att de inte kunde fortsätt? resten är ju i karantän och deltar inte i några aktiviteter heller? 

• Anonya

A4ka skrev 2022-04-03 23:53:58 följande:

Hmm.. blev de 3 så sjuka att de inte kunde fortsätt? resten är ju i karantän och deltar inte i några aktiviteter heller? 

Men de får ju inte vara kvar i lägret för att inte smitta de som förhoppningsvis inte är smittade och de måste ju vara borta många dagar för att säkert inte smitta. Då lever de inte under robinsonförhållanden utan har tillgång till säng, mat och hygien och då blir det inte rättvist att de kommer tillbaka. 

Jag tänkte efter förra Gränslandet att alla kommer komma tillbaka till Robinson för att de två som åkt till sjukhuset inte kommer tillbaka och det då är hela fyra personer som lämnat Robinson tidigare än tänkt. Tänkte att två kommer till Syd och två till Nord. Men, med Syd i karantän går det ju inte. De från Gränslandet är ändå lika många som Nord, så tänkte att kanske de tävlar mot varandra tills Syds karantän är över. Man såg ändå i glimtarna från kommande program att Nord blev väldigt överraskade av att se några människor komma till deras läger, så tydligen är det inte så. Ska bli intressant att se vad som händer. 

Gorm och Angela har ju inte kommit så bra överens och nu lär de då få vara ensamma bara de två på Gränslandet. Tror det kommer gå bra, men att de blir lite paffa först. 

• Johannus
    Anonya skrev 2022-04-04 01:23:14 följande:

Men de får ju inte vara kvar i lägret för att inte smitta de som förhoppningsvis inte är smittade och de måste ju vara borta många dagar för att säkert inte smitta. Då lever de inte under robinsonförhållanden utan har tillgång till säng, mat och hygien och då blir det inte rättvist att de kommer tillbaka. 

Jag tänkte efter förra Gränslandet att alla kommer komma tillbaka till Robinson för att de två som åkt till sjukhuset inte kommer tillbaka och det då är hela fyra personer som lämnat Robinson tidigare än tänkt. Tänkte att två kommer till Syd och två till Nord. Men, med Syd i karantän går det ju inte. De från Gränslandet är ändå lika många som Nord, så tänkte att kanske de tävlar mot varandra tills Syds karantän är över. Man såg ändå i glimtarna från kommande program att Nord blev väldigt överraskade av att se några människor komma till deras läger, så tydligen är det inte så. Ska bli intressant att se vad som händer. 

Gorm och Angela har ju inte kommit så bra överens och nu lär de då få vara ensamma bara de två på Gränslandet. Tror det kommer gå bra, men att de blir lite paffa först. 

Håller med dig att det som är kvar i lägret borde inte få vara kvar. Och karantänstiden borde bli lång, men om det är så att deltagarna får fortsätta att delta då är det ett fel som gjorts enligt pandemilage. Jag satt med mitt jobb i karantän i 2 år....om inte mer.....

Tror inte alla kommer till Robinson utan bara Mattias och Heys.......Gorm och Angela får slåss med Anna och Linn.....Men det ska bli spännande att se hut produktionen ger tillstånd för det deltagare som har varit med smittade covid pantienter. Skyller helt på att programmet ens fick tillstånd då Covid härjade i alla länder........Men Vem Bryr Sig Om Sin Nästa. Kör på ....
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-03 22:56:28 följande:
    Alla är i karantän så jag undrar bara hur programmet kan fortsätta när ingen av lag syd får delta i tävlingar!!!
    Ja,det undrar jag med. Men det återstår att se.
  • Beccus
    molly50 skrev 2022-04-04 08:20:31 följande:
    Ja,det undrar jag med. Men det återstår att se.
    Ska bli väldigt spännande att se hur dom har löst det med karantän & tävlingar 
  • molly50
    Beccus skrev 2022-04-04 12:12:57 följande:
    Ska bli väldigt spännande att se hur dom har löst det med karantän & tävlingar 
    Ja,verkligen. Men det kan ju bli så att de som kommer från Gränslandet får bilda ett nytt lag.
    Ska man tro det de visat på trailern för ikväll så.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-03 22:53:48 följande:
    Ja det var verkligen bra att Joel vann.
    Japp
Svar på tråden Robinson 2022