Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-29 21:22:04 följande:
    Håller med dig varför rösta Jessica kvar grrrrrrrr
    Ja,precis. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-29 21:22:36 följande:

    Jag hoppas Henrik vinner 


    Han eller Filip. Bara inte Jessica, 
  • molly50

    Fan att Jessica kom till final! Visserligen kul om en tjej skulle vinna,men hon är inte en värdig vinnare.
    Så nu är det väl bara att hoppas på Filip när nu Henrik åkte ut. 

  • molly50

    Tack alla för den här säsongen! Den blev i alla fall minnesvärd på många sätt.
    Även om det inte var åt det positiva hållet. 

  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-29 21:58:53 följande:

    Grattis Filip......Bra att inte Jessica vann


    Ja,verkligen! Som hon stod och gick på om att hon var en så värdig vinnare. Jisses! 
  • molly50
    Anonya skrev 2022-05-31 00:09:08 följande:

    Läste några intressanta saker i låst artikel i Aftonbladet, där de flesta deltagarna intervjuades:

    Elin skrev att hon blev reserv och var på plats i Karibien 2,5 dag efter att hon blivit uppringd. Bra att det inte var planerat att ta in nya deltagare dag 21 (finaldagen var dag 42). Att någon kommer in lite senare är något helt annat.

    Peter skrev att han önskat det varit överlevnadsläger mer än svältläger, dvs att det funnits möljighet att skaffa mat. 
    "Det fanns ju inget i djungeln att hämta direkt och den fiskemöjligheterna var limiterade så att säga. Första tiden var vi vid träsket, det var ju inte ens strand. Det var bara koraller och sten och där det fanns fisk fick vi inte vara då det var för farligt på grund av strömmen som slog mot revet och sådär."


    Linn tyckte också att det borde funnits möjlighet att skaffa mat själv, istället för att produktionen skulle köra ut kokos och ge dem mango ibland. Hon tyckte däremot att det kunde varit tuffare, att i Fiji hade hennes mens uteblivit pga svälten. 

    Hanna jobbar inte längre som jurist. På fritiden tränar hon löpning och loppen är minst 5 mil långa.


    Shevin har fått ta emot massa hat och även hot. Hayes ställde inte upp på intervju, men i tidigare artikel har han berättat om hat, hot och tom dödshot. Sånt är helt sjukt. Jag gillade ingendera av dem, men hat och hot?!

    För övrigt är jag glad över att just Filip vann.


    Intressant!

    Jag har också hört om att Shevin,Hayes och även Jessica varit utsatta för hat och hot och t om deras familjer.
    Jag är heller inget fan av någon av dem.
    Men att ge sig på deras familjer och utsätta dem för hat och hot är överdrivet.
    Jag kan förstå att man blir förbannad över deras beteende. Det blev ju även jag.
    Men det finns ju gränser för hur man får bete sig själv också.
    Man kan ju visa att man själv är bättre och inte sjunka till samma nivå som dem.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-06-10 21:25:27 följande:
    Kul ska vara kar då uppe i Nnorrbotten....flyttar i juli/augusti.
    Kul!  Har ett par kusiner där uppe.
    En i Kalix och en i Luleå. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-06-11 22:30:37 följande:
    Vad kul att du har kusiner i nästan mina hemtrakter. Från min födelseort är det 8 mil till Kalix och 17 mil till Luleå.Glad 
    Ok. Där ser man. 

    Ja,det är fint däruppe. Men det var längesen jag var där nu.
    Tappade kontakten med mina kusiner ett tag,men vi fick kontakt igen när min faster gick bort för något år sedan.
    Sen planerade vi att ses,men så kom pandemin i vägen.
    Så vi får se hur det blir i sommar. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-06-12 22:40:16 följande:
    Hoppas ni kommer att ta en resa till Norrbotten. Glad
    Ja,det hade varit roligt att åka dit igen. 
  • molly50
    Nandez skrev 2022-07-10 20:04:51 följande:

    I vår återkommer Anders Lundin som programledare


    Jag såg det. Kul! 
Svar på tråden Robinson 2022