Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-03-29 19:53:01 följande:
    Det skvallras
    Den tjejen som började skvallra hit och dit kommer nog snart åka ut.....Hon kanske är Mullvaden.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-29 21:12:46 följande:
    Kan inte ens ana vem som skulle vara mullvad 
    Nä svårt att veta vem som skulle kunna vara Mullvad, men det finns flera att välja....Sandra, Christina, Filip i lag Syd.

Angela, Joel, och en tjej med hatt på sig i lag Nord........Eller vem som helst kan vara Mullvad, men jag har inte hört nåt om att någon skulle vara det.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-29 21:59:19 följande:
    Ja,jag är helt enkelt för otränad.

Ja,de andra har jag lite svårt att få grepp om,än så länge.
    Heys och Anna är bara jobbiga.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-29 23:05:47 följande:
    Framförallt Anna har jag lite svårt för med hennes utbrott när det inte går som hon vill.
    Ja hon har verkligen svårt att hålla sig i styr när det inte går som hon vill. Men lika svårt har jag för Heys och speciellt för vad han gjorde i dagens program, med andra ord vidrigt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-30 18:34:35 följande:
    Det står i dagens program tablå
    Ok läser aldrig programtablån.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-30 19:32:45 följande:
    Daniel har lämnat under natten
    Det var trist att Daniel lämnade eftersom han var från Norrbotten och man undrar verkligen varför han lämnade. Angela är också från Norrbotten (Öjebyn) utanför Piteå, men jag kan inte med hennes sätt och bossighet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-30 19:53:15 följande:
    Lag Syd matförgiftade och hostiga
    Konstigt att dem blev matförgiftade i lag Syd när inte lag Nord blev de !!!???
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-30 19:59:15 följande:
    Jag har väldigt svårt för henne. Inte ärlig nånstans, hoppas det framkommer ganska snart för alla hur hon springer omkring och paktar till höger och vänster 
    Hon kommer att genomskådas garanterat snabbt när hon redan du gå på som ett ånglok för att göra pakter....eller så är hon Mullvad och försöker få irritation i laget.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-30 21:06:44 följande:
    Och jag läste också varför,i Aftonbladet.
    Han ska tydligen ha blivit gripen för narkotikainnehav eller om han själv brukat det.
    Oj kan det verkligen vara så....Fy 17 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-31 19:51:14 följande:
    Tycker att Sandra är dryg
    Jag håller med dig att Sandra är dryg. Hon tar åt sig även äran när laget vinner.
Svar på tråden Robinson 2022