• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Nandez

Någon som såg länkade tidigare idag om en ny programledare och Robinson i höst

• Johannus
    Nandez skrev 2022-04-05 19:39:01 följande:
    Lag Nord vann
    På sätt och vis tycker jag att det var bra att lag Nord vann då dem har fått vara i Träsket 2 veckor. Lag Öst har haft en fin strand på Gränslandet.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-05 19:54:07 följande:
    Nu har jag missta litegrann. Men är Lag syd med igen?
    Nej lag Syd det två som fått stanna på stranden är i karantän.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-05 19:56:25 följande:
    Hayes lagkapten
    Trist att Heys blev lagkapten på Örådet kommer han att rösta ut Mattias om inte Mattias hinner få immunitet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-05 20:54:22 följande:
    Någon som såg länkade tidigare idag om en ny programledare och Robinson i höst
    Har läst för längesen vem den nya är ....en kvinna Petra tror jag hon heter.....Jag gick inte in på länken, men det har stått en hel del på FB och annan media.
  • A4ka
    Nandez skrev 2022-04-04 19:34:59 följande:

Undrar hur dom kunde få covid 

Samma här. De var ju utomhus, de har varit på sina respektive öar/ stränder i typ 2 veckor, då måste det väl vara någon i tv teamet? Eller i maten? Så synd om Sandra som ville verkligen vara där. och så Fran och Jabril som valde att åka självmant, det är säkert många som ville vara med i Robinson och inte fick eftersom tv4 valde Fran och Jabril? 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-05 21:54:39 följande:
    Nej lag Syd det två som fått stanna på stranden är i karantän.
    Ok. Då hänger jag med.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-05 21:51:45 följande:
    Trist att Anders inte får fortsätta som programledare för jag tror inte någon annan blir så bra som Anders varit. 
    Tycker att det är rätt att han ska vara kvar efter hur han uppträdde
Svar på tråden Robinson 2022