Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-03-31 19:53:29 följande:
    Undrar om Christina och Isabella kommer tillbaka
    Ja det undrar man, sen undrar jag även på vad som sas på gränslandet i kväll....Kan nog vara 2- +2 ....säger inget mer om det om det finns några som inte tittat på gränslandet ännu.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-03-31 19:57:06 följande:
    Joel verkar ligga illa till att röstas ut
    Jag fattar inte att Lag Nord inte tar sig an Joel mer....Han blev utstött när dom tävlade. Tycker synd om killen. Han kommer nog också packa och dra från Robinson.
  • Johannus
    nomina skrev 2022-03-31 23:37:19 följande:
    Jag har sett o förstår vad du menar, tror också att det kan stämma. 
    Vi får se vad som händer. 
    Men tidigare har ju även deltagarna som blivit utröstade hamnat i gränslandet men så blev det ju inte för kvinnan i lag syd. Konstigt.
    Mycket nytt i Robinson!
    Vad kul att du förstod min kryptiska beskrivning Glad

Tror att när Eva åkte ut i första Örådet så var det fullt på Gränslandet därför åkte hon ut helt. Nu kommer det vara 2 kvar och dem ska alltid vara 4 för att kunna tävla mot varann. Sen i slutet så är det det två sista som kommer tillbaka till Robinson....Nåt sånt tänker jag.

Men sen är det tidigt i programmet som En lämnat Lag Syd  och en som lämnat Lag Nord. 2 som är på sjukhus så sammanlagt så är 4 personer ute tidigt om nu tjejerna måste lämna. Vi får se vad som händer.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-01 09:50:39 följande:
    Har missat gårdagens avsnitt,men får försöka titta idag.
    Om veckoarkivet på tv:n vill vara med mig idag. Det vile det inte igår. 
    Vad är veckoarkivet? Glad
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-04-01 12:05:51 följande:
    Han verkar vara väldigt utstött, trist när när det blir så. Han verkar vara en lugn och trevligt kille.
    Ja jag håller med om att Joel blir utstött.......Tv produktionen borde säga till åt det andra att dem ska skärpa sig.... Vartenda deltagare borde ha hjärna att dem är en grupp och alla försöker på bästa sätt hålla i hop gruppen.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-04-01 12:08:06 följande:
    Det här med gränslandet blir väldigt spännande. Tror det blir en rejäl omrörning i grytan
    Det blir nog en rejäl omröring, men gud nåde om Anna kommer in i Robinson med hennes hetsiga humör så går hon nog inte i hop med vare sig Angela eller Helena.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-01 19:27:46 följande:
    Det är ett arkiv vi har på tv:n där program som visats under veckan ligger.
    Där kan man gå in och titta om det är något man missat.
    Ok....jag är så gammal för att fatta ny moderniteter Skrattande
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-03 21:17:49 följande:
    Härligt att Joel vann
    Ja det var verkligen bra att Joel vann.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-03 21:21:07 följande:
    Anade att Gorm skulle till Gränslandet
    Jag tror att Anna och Linn är kvar på Gränslandet för Gorm och Angela måste väl tävla mot det två.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-03 21:27:26 följande:
    Ja,det hörde jag med. Tråkigt.
    Alla är i karantän så jag undrar bara hur programmet kan fortsätta när ingen av lag syd får delta i tävlingar!!!
Svar på tråden Robinson 2022