• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-11 19:36:38 följande:
    Stor skillnad på stämningen är bättre efter att Hayes försvann
    Verkligen stor skillnad....Tror nog att även Anna tåade sig för Haeys trots att hon var hans polare.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-11 19:53:52 följande:
    Mig med. Hade jag varit där så hade jag gjort mig osams med dem.
    Vet inte hur jag hade gjort eftersom jag alltid varit mobbad i skolan och gymnasiet. Kanske nu på äldre dagar så hade jag satt ner foten och sagt att nu får det räcka med utstötning, mobbing.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-11 20:32:27 följande:
    Skönt att Hanna och Filip inte hade corona
    Då får dem snart komma in i Robinson igen, men kanske måste dem dela på sig då det är två.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-11 22:04:16 följande:
    Ok det visste jag inte, men tror att om man går via mobilen och webben så kommer man på Nya FL vilket jag inte vill vara på. Har försökt, men gillar inte nya FL.....Jag är på den gamla versionen.
    Du kan googla på gamla också.
  • molly50
    Nandez skrev 2022-04-11 21:06:38 följande:

Undrar hur det blir med lag Syd då dom är så få

De får kanske hoppa in i nåt av de andra lagen eller vänta tills sammanslagningen.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-11 22:06:12 följande:
    Tror ingen gör som Hayes gör att använda havet där dom går och badar i som toalett var inte fräscht Guld i munTyst
    Jag hoppas verkligen inte det. Men tyckte att de pratade om det. Men jag kan ha hört fel.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-11 22:07:41 följande:
    Precis.....vinnaren fick ge en röst och det var helt rätt av Joel att bestämma själv.
    Ja,det var ju en individuell tävling.
    Och de andra hade ju ändå inte vetat vem Anna skulle ha lagt sin röst på om hon hade fått den extra.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-11 22:10:48 följande:
    Ja det hade varit bra om Angela hamnat i lag Nord för Joels skull, men hon är viktig i lag öst nu för hon är stark.
    Ja,precis.
    Johannus skrev 2022-04-11 22:17:09 följande:
    Vet inte hur jag hade gjort eftersom jag alltid varit mobbad i skolan och gymnasiet. Kanske nu på äldre dagar så hade jag satt ner foten och sagt att nu får det räcka med utstötning, mobbing.
    Jag blev ju också mobbad i skolan. Och just därför så hade jag sat ner foten och sagt ifrån då jag vet hur det känns.
    Såg att Jessica hade suttit och försvarat sig och laget i en av Robinsontrådarna på facebook.
    Hon försvarade sig med att det var klippt och klistrat av tv4,hon var bara rak och ärlig och de mobbade inte Joel osv.
    De var bara frustrerade på hans val efter bouletävlingen.
    Jag funderar på att gå in och svara henne där.
    Men vet inte riktigt vad jag ska skriva.
    Så måste fundera på det.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-11 22:04:16 följande:
    Ok det visste jag inte, men tror att om man går via mobilen och webben så kommer man på Nya FL vilket jag inte vill vara på. Har försökt, men gillar inte nya FL.....Jag är på den gamla versionen.
    Den gamla är mycket bättre
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-11 22:06:12 följande:
    Tror ingen gör som Hayes gör att använda havet där dom går och badar i som toalett var inte fräscht Guld i munTyst
    Tror inte jag heller
Svar på tråden Robinson 2022