• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Beccus
    Nandez skrev 2022-03-22 19:54:24 följande:

Isabella ställer märkliga frågor

Hela hon är märklig än så länge. Men det laget ställde inte mycket frågor alls känns det som
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-03-22 19:59:44 följande:
    Hela hon är märklig än så länge. Men det laget ställde inte mycket frågor alls känns det som
    Jag håller med dig
  • Johannus
    nomina skrev 2022-03-21 18:47:37 följande:
    Såg nu att det fanns två trådar, denna verkar vara mer aktiv.
    Vad tyckte ni om första avsnittet? Favoriter ännu?
    Jag hade direkt väldigt svårt för Isabella, så därav är lag nord tillsvidare mina favoriter!
    När jag startade var det ingen annan som startat Robinson ännu, men ok jag raderar min eftersom det verkar vara med aktivt här.
  • Johannus

Vet inte om jag är välkommen i denna tråd då jag hade startat en egen utan att veta om att Nandez hade startat.
    Men skriver ändå eller upprepar vad jag skrivit på min sida som jag dock tagit bort...

Jag kan inte med Isabella i lag syd och jag kan inte med Angela i lag Nord oavsett att Angela kan hitta mat.

Mina två favoriter finns på Gränslandet.....Mattias och Jani och jag hoppas att det två går fram till finalen oavsett att jag kanske får nya favoriter i både lag Syd och lag Nord.

• Beccus
    Johannus skrev 2022-03-22 22:23:12 följande:

Vet inte om jag är välkommen i denna tråd då jag hade startat en egen utan att veta om att Nandez hade startat.
    Men skriver ändå eller upprepar vad jag skrivit på min sida som jag dock tagit bort...

Jag kan inte med Isabella i lag syd och jag kan inte med Angela i lag Nord oavsett att Angela kan hitta mat.

Mina två favoriter finns på Gränslandet.....Mattias och Jani och jag hoppas att det två går fram till finalen oavsett att jag kanske får nya favoriter i både lag Syd och lag Nord.

Klart du är välkommen :) tycker jag iaf :)

Både Isabella och Angela verkar vara väldigt speciella, hade nog inte orkat med  nån av dom i längden, men sen får man se hur det utvecklas längre fram. Än är allt väldigt nytt. 

Än så länge är nog folket på gränslandet mina favoriter 
  • molly50

Självklart är du välkommen här. 
  • Nandez

Självklart är du välkommen, det är alla
Svar på tråden Robinson 2022