Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Min make vill att jag gör abort..v 19

Men har han blivit helt dement eller?!?? Han har gjort barn tidigare, han vet hur man gör. Du har inte lurat honom. Inse att du lever med en komplett idiot!

Lämna honom. Du klarar dig utan honom, han är nog bara en belastning i ditt liv. Fattar inte varför du tar största ansvaret?! Han tillför absolut ingenting. 

• Anonym (J)

Hoppas du hade kalaset hemma. Om någon undrar så säger du bara som det är. 

Grattis till sonen och lycka till. Ja, att han träffat någon låter inte helt omöjligt med tanke på hans beteende. 

• Anonym (J)
    Anonym (för sent) skrev 2022-03-26 18:19:55 följande:
    För att man har barnen tillsammans..? Om min (fiktive!) make skickar 1000 kronor i månaden till Irak, så är det ju VÅRA barn som måste få mindre av allting varje månad, till ett värde av tusen kronor. Billigare eller inga fritidsaktiviteter eller sportutrustning, sämre kläder, sämre mat, eller att vi aldrig kan resa någonstans på sommarlovet, eller alternativt längre dagar på dagis och fritids för att jag måste arbeta mer för att kompensera upp...
    Då får han naturligtvis ta av sina egna pengar och skicka till familjen! Givetvis måste det inte drabba barnen. 
Svar på tråden Min make vill att jag gör abort..v 19