Seriöst. Vad ÄR det med 50 Shades?
Ser var och varannan kvinna på facebook som gillar.
Kvinnor i alla åldrar.
Kvinnor i alla åldrar.
Vet inte. Den är pinsam.
/Kvinna
Seriöst. Vad ÄR det med porr? Varför tittar så många män på porr? Män i alla åldrar.
Den är så otroligt dåligt skriven så jag fattar inte hur någon ens kan tycka att den är bra på någon som helst nivå.
Det är porr för kvinnor 30+.
Motsättningar som går djupt genom det kvinnliga psyket.
"Chauvinism är dåligt. Patriarkatet förtrycker oss. Män ska bete sig snällt och respektfullt emot kvinnor. Män som brukar sin maktposition är kräk" osv osv.
Men skriv en snuskig bok om en rik, mäktig och lite smått psykotisk man, som i princip groomar en yngre kvinna till att uppfylla hans sexuella fantasier som bygger på dominans över henne.
Och vips får du en international bestseller bland kvinnor.
Seriöst. Vad ÄR det med porr? Varför tittar så många män på porr? Män i alla åldrar.
Min poäng är att det är ganska meningslöst att fråga varför många gillar ditten eller datten. Fifty Shades är dåligt skriven och romantiserar en osund relation (och då syftar jag inte på sexet). Men många kvinnor har väl den som en lättillgänglig fantasi? Precis som många män med porr, som faktiskt ofta är ännu otrevligare än 50 Shades och liknande litteratur.
Det är porr för kvinnor 30+.
Motsättningar som går djupt genom det kvinnliga psyket.
"Chauvinism är dåligt. Patriarkatet förtrycker oss. Män ska bete sig snällt och respektfullt emot kvinnor. Män som brukar sin maktposition är kräk" osv osv.
Men skriv en snuskig bok om en rik, mäktig och lite smått psykotisk man, som i princip groomar en yngre kvinna till att uppfylla hans sexuella fantasier som bygger på dominans över henne.
Och vips får du en international bestseller bland kvinnor.
Kvinnor i alla åldrar.