Inlägg från: Anonym (Badanka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Badanka)

Jag känner att man inte kan bli kär i mig - Man

Hur gammal är du?
    Hur många har du dejtat? Hur "hittar" du dina dejter? Vad är det för kriterier du söker efter eftersom du ändå verkar hamna på dejt med fel människor?
    Har du ändrat något på vad du söker efter för att testa vad du får för dejter då?

Det är svårt att hitta rätt och man kan behöva kyssa många grodor innan man hittar sin prins/prinsessa. Och det kan även kännas rätt i början, men efter ett tag så inser man att det ändå blev fel även om man trodde på en gemensam framtid.

Kärlek är svårt!

Jag är snart 50 och trodde nuvarande man skulle vara rätt, men det har visat sig att han bara är intresserad av att ha en mat och sovkompis för vi gör inget tillsammans och vi har inte ens sex... Och han har ingen annan!

• Anonym (Badanka)
    Anonym (Man.) skrev 2022-03-25 13:51:33 följande:
    Inte riktigt. Jag upplever att man helt enkelt inte kan bli kär i mig. Spelar ingen roll om jag söker eller inte. Man kan abra inte bli kär i mig. Så känner jag.
    Fast har du den inställningen och redan gett upp vid 28 års ålder...
    Du får väl ta dig en funderare på vad det är som gör att man i så fall inte blir kär i dig. Du kanske omedvetet utstrålar att du är en player och bara vill ha sex?

Har en kollega som är äldre än dig och han har aldrig haft en tjej - inte ens sex, men han hoppas ändå på att träffa rätt någon gång i framtiden.
Svar på tråden Jag känner att man inte kan bli kär i mig - Man