Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Masked singer 2022

Denne spelande kille är Kevin Walker......eller?

• Johannus

Tänker på den sista Karusellen om det kan vara Gry Forsell......Radiopratare.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:34:10 följande:
    Malin Baryard,tänker jag,på karusellen.
    Ja håller med......när jag lyssna på juryn.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:40:04 följande:
    Ja,precis. Fast hon är ju inte från Karlskoga. Tror jag.
    Nä det tror jag inte heller ....Vet inte , men tror hon bor någonstans mellan Linköping....Stockholm......eller så är jag ute och cyklar...
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:42:09 följande:
    Kan ju faktiskt vara Anna Lindberg också. Simhopperskan. Hon hör ju inte heller applåderna när hon är under vattnet.
    Hon är ju från Karlskoga.
    Känner inte till simhoppare.......Jag är Fri Idrotts nörd......Plus Skidåkning........Trots att jag nu mera aldrig hinner titta på nått inom Idrott.....Kanske nästa år när jag äntligen är pensionerad Glad
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:54:53 följande:
    Karusellen var Anna Lindberg.
    Ja jag hade aldrig vetat.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:55:57 följande:
    Jag gillar också skidor och friidrott.
    Men även simning. Är också hästtjej själv. 
    Min dotter var hästtjej från barndomen, Gick häst linjen på gymnasium, praktik på ett stuteri i Östergötland.....Sen träffade hon sin nuvarande man. Nu har dem 3 barn alla med funktionshinder........Så allt med hästar, intressen och sånt är glömt.....Jag själv har fått glömma allt med Friidrott, skidor som är mitt intresse........Vi alla har fullt upp 7 dagar i veckan dag och natt.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-26 01:08:20 följande:
    Ja,ibland så saker man inte förutsett hänt.
    Jag råkade ut för en händelse under en hopplektion som gjorde att jag blev skrämd.
    Jag ramlade av och skadade mig i ryggen.
    Inte allvarligt,men tillräckligt för att jag skulle bli skrämd för all framtid.
    Hade det inte hänt så hade jag kunnat varit en tävlingsryttare idag.
    Typ samma hände min dotter.....
Svar på tråden Masked singer 2022