• Anonym (ts)

Problem att boka pass.

Är det bara jag som har problem att boka passtid? Nu pratar jag inte om dom löjligt långa köerna utan att tiderna som dyker upp inte går att boka. När jag trycker på en tid och försöker gå vidare så får jag meddelande att "Tiden du valde är inte tillgänglig. Var god välj en ny tid". 
    Tiden jag valt finns fortfarande kvar när jag uppdaterar sidan så det bör ju inte vara någon/en bot som hinner före?

• Svar på tråden Problem att boka pass.
  • klyban
    Anonym (ts) skrev 2022-03-26 14:15:57 följande:
    Är det bara jag som har problem att boka passtid? Nu pratar jag inte om dom löjligt långa köerna utan att tiderna som dyker upp inte går att boka. När jag trycker på en tid och försöker gå vidare så får jag meddelande att "Tiden du valde är inte tillgänglig. Var god välj en ny tid". 
    Tiden jag valt finns fortfarande kvar när jag uppdaterar sidan så det bör ju inte vara någon/en bot som hinner före?

Normalt brukar vara att man har en kort tidsperiod som platsen är reserverad bara för dig, och sen tappar man den.
    Men här låter det som att du inte ens får en sådan låsning på den tid du valt.(Som fanns att välja av antar jag bara.)

Men bar fortsätt och försök, till slut måste du lyckas tycker man.
    Testa på annan enhet också, så det är inte något tjall med mobilen eller vad du nu använder.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (ts)
    klyban skrev 2022-03-26 14:18:09 följande:

Normalt brukar vara att man har en kort tidsperiod som platsen är reserverad bara för dig, och sen tappar man den.
    Men här låter det som att du inte ens får en sådan låsning på den tid du valt.(Som fanns att välja av antar jag bara.)

Men bar fortsätt och försök, till slut måste du lyckas tycker man.
    Testa på annan enhet också, så det är inte något tjall med mobilen eller vad du nu använder.

Ja alltså, jag kommer inte vidare alls utan den säger ifrån direkt. Däremot så är tiden inte bortplockad så den verkar ju antingen finnas - eller så är det otroligt buggigt med tider som ligger kvar som egentligen är bokade? Jag har testat både från dator och telefon så det borde inte vara min teknik. Otroligt frustrerande. Jag har försökt i ett par veckor nu.

• klyban
    Anonym (ts) skrev 2022-03-26 14:22:51 följande:

Ja alltså, jag kommer inte vidare alls utan den säger ifrån direkt. Däremot så är tiden inte bortplockad så den verkar ju antingen finnas - eller så är det otroligt buggigt med tider som ligger kvar som egentligen är bokade? Jag har testat både från dator och telefon så det borde inte vara min teknik. Otroligt frustrerande. Jag har försökt i ett par veckor nu.

Enda rådet är väl bara fortsätta försöka, försöka och åter försöka.
    Kan man boka tid på polisstationen och passtider?
    Om så är fallet, så har du en chans där med kanske.

Situation arbetar man på, så vi får hoppas man kommer kapp snart.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (ts)
    klyban skrev 2022-03-26 14:52:46 följande:

Enda rådet är väl bara fortsätta försöka, försöka och åter försöka.
    Kan man boka tid på polisstationen och passtider?
    Om så är fallet, så har du en chans där med kanske.

Situation arbetar man på, så vi får hoppas man kommer kapp snart.

Ja jag tänker mest om det var någon annan som haft samma problem eller om det trots allt är något hos mig. Himla surt om jag sitter i en månad och försöker boka och så är problemet inte ens hos polisen. 
  • klyban
    Anonym (ts) skrev 2022-03-26 14:57:08 följande:
    Ja jag tänker mest om det var någon annan som haft samma problem eller om det trots allt är något hos mig. Himla surt om jag sitter i en månad och försöker boka och så är problemet inte ens hos polisen. 

Vi får hoppas någon med mer direkt erfarenhet om problemet kommer hjälper dig i hur de gjorde.
    Men testa gå till dom och se om de kan ge dig en tid.

• Tow2Mater

Prova en annan browser, ibland fungerar saker med en browser men inte en annan.

• humlesurr

Har precis samma problem - får samma felmeddelande. Frustrerande!
    Löste det sig för dig TS? 

Svar på tråden Problem att boka pass.