Kronisk spänningshuvudvärk!
Jag har huvudvärk varje dag och jag orkar inte längre!
Jag har träffat läkare som säger att det med största sannolikhet är kronisk spänningshuvudvärk och att det inte går att göra så mycket mer än att göra avslappningsövningar för att minska på spänningarna men det hjälper inte. Även när jag inte är stressad får jag huvudvärk.
Inget hjälper och det förstör hela mitt liv. Jag blir trög när jag har huvudvärk och kan inte tänka klart. Jag blir glömsk. Jag blir irriterad och arg. Jag kan inte leva ett normalt liv och jag vet aldrig från den ena dagen till nästa hur jag kommer att må.
Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, vad jag äter eller gör huvudvärken kommer alltid.
Prövade att lägga ifrån mig mobilen ett dygn för att se om det blev skillnad men det blev det inte. När jag har ägglossning och mens är huvudvärken ännu värre än vanligt, då är den som en tung blöt mössa som sitter i konstant under flera dygn.
Jag har kollat upp min syn och den var bra förutom brytningsfel men Inget jag behöver glasögon eller linser för enligt optikern.
Finns det någon annan som har samma problem? Vad har hjälpt er? Har ni fått någon hjälp ifrån sjukvården?