Bf December 2022 ????
Har bf 28 november Så lär ju säkert bli en december bebis. Plussade i onsdags förra veckan och är i v4+6
Har bf 28 november Så lär ju säkert bli en december bebis. Plussade i onsdags förra veckan och är i v4+6
Stort grattis till er som plussat
Rätt så lugnt här i tråden. Hur går det för alla? Har någon ringt för att skriva in sig på mvc ? Funderar på att göra det nästa vecka. eller kanske slutet av denna. Haft en helt otrolig barnmorska i mina två andra graviditeter så tänkte önska henne till denna gång också. Hoppas att det går.
Här går det rätt så bra, lite ömma bröst. Det som stör mig är att det inte molar tillräckligt. Blir rädd att det stannat upp där inne, men samtidigt så går det ju inte göra något åt saken. Vill bara veta hur allt är exakt nu. Fy för ens kontrollbehov. Är i vecka 5,går in i vecka 6 imorgon(cirka). Har pcos och dålig koll på ägglossningen så litar inte helt på apparna
Jag ska på inskrivning på mvc på måndag nästa vecka. går In i v6+0 idag. Förra veckan var inte alls bra. Symtom som försvann så var helt säker på att det var kört. Men de kom tillbaka för två dagar sen. Har molvärk, illamående till och från, ömma bröst, trött.
är det någon mer som är väldigt svullen? tycker Mina vanliga byxor trycker och skaver så vill helst bara gå i mjukisbyxor hela tiden. Haha
Stinajohannas: hur mår du nu? Jag hade liknande inatt. Vaknade klockan 05 av att jag hade molvärk. Tog mig upp och värmde en vetekudde Och gick på toa. Fick sån kramp i livmodern så det bara rann svett och kunde inte stå på benen. Det försvann efter ca 10 minuter och sen dess har det varit lugnt. Mest lite svag molvärk under dagen och inget blod. Var det liknande du hade?
Stinajohannas: Ja man blir ju super orolig. Varit helt inställd på att jag kommer börja blöda idag. Jag är i v6+1. vilken Vecka är du i?
Imorse kom första spyan. Så konstig upplevelse. haha jag mådde bra när jag steg upp ifrån sängen och så från ingenstans jätte illamående. Kräktes och sen mådde jag bra igen? Haha