Inlägg från: HejsanJenny |Visa alla inlägg
  • HejsanJenny

Bf December 2022 ????

Åh, vågar inte hoppas på någonting alls just nu då har jag flera missfall i bagaget (senast i oktober förra året) men prick just nu har jag ett positivt resultat på CB veckoindikator. Isåfall skulle bf vara 12 december. RFSU teststickor visar dock noll utslag så vet inte hur jag ska tänka. Har ett barn sedan tidigare, född maj 2020 och vi har inte skyddat oss alls sedan hon föddes. 

• HejsanJenny
    yasee skrev 2022-04-06 09:03:14 följande:

En liten nyfiken fråga, men hur gamla är ni? Är det första, tredje, femte, elfte barnet som ni har i magen ? Var bor ni ? 

Är själv 31, är gravid med tredje med bf någonstans mellan 1/12-5/12. Ja eller mitt tredje barn, men min mans första. Mina två pojkar födda 2015 och 2019 är från ett tidigare förhållande och de bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Västernorrland. 

Jag fyller 34 denna månad och har en dotter född 2020. Vi bor i Stockholm ????
  • HejsanJenny

Usch jag blir så orolig. Får fortfarande helt blankt på RFSU stickor. Men som sagt ett positivt  1-2 veckor imorse på CB veckoindikator. Det är liksom inte ens en antydan till streck. 

• HejsanJenny

Ni som har barn sedan tidigare, när föddes era? :) Min dotter var beräknad den 11 men kikade fram några dagar tidigt, den sjunde. 

• HejsanJenny
    ratatiti skrev 2022-04-08 21:56:11 följande:
    Har sedan tidigare en dotter som föddes 2020, var beräknad 1 november men föddes 7 november. Blir ganska tätt här nu med beräknat 14/12-22 om allt går som det ska men kommer bli så bra så. Hur gammal är din dotter? :)
    Min dotter är också född 2020! Fast i maj. Så om allt går som det ska blir hon storasyster när hon är runt två och ett halvt :)
  • HejsanJenny

Nu har jag lovat mig själv att sluta testa. Trots fortsatta väldigt svaga streck på RFSU så har CB digital nu visat 2-3 veckor som resultat. Känner mig glad och pirrig. 

• HejsanJenny
    Butembobaby skrev 2022-04-12 07:57:03 följande:

Hej! 
    Plussade igår för 3e gången i år. Hoppas att det blir tredje gången gillt nu och att denna graviditet fastnar ordentligt. 
    Om allt går som det ska är BF 20/12. 

Jag är 31 år, från Uppsala och har en dotter sedan tidigare. Hon är född 2020. 

Har 3 mf i bagaget, så vågar inte ropa hej ännu. Men hoppas att det blir syskon i december! 

Grattiskramar! Hoppas allt går vägen denna gång. /en annan med flera missfall i bagaget <3
  • HejsanJenny

Tänk att hoppet alltid är det sista som lämnar en. <3 Jag lämnar tråden nu och loggar av Familjeliv. Nu ska jag njuta och gosa med min fantastiska, friska dotter som fyller två om några veckor. Önskar er alla stort lycka till med fantastiska blivande decemberbebisar. Stor kram! 

• HejsanJenny

Hej fina tråden <3 
    Jag var aktiv i början av tråden men fick tyvärr ett tidigt missfall. Har redan lyckats plussa igen! Hoppas det går bättre denna gång. Ville bara skriva av mig av lycka!! kram 

Svar på tråden Bf December 2022 ????