Inlägg från: Hankypanky |Visa alla inlägg
  • Hankypanky

Bf December 2022 ????

Hej!

Jag är i vecka 8+1 idag vilket känns helt sjukt! Aldrig riktigt varit säker på att jag ville ha barn, trots att jag älskar barn. Men så pratade jag och min kille om det och laddade ner flo appen, trodde att det skulle vara svårt men gick på första försöket. Mår illa mest hela tiden sen två veckor tillbaka men spyr ej och hjälper om man stoppar saker i munnen 24/7. Uppskattar dock mat så mycket mer nu och tycker att det smakar extra gott haha :) är 30 år gammal och bebis är beräknad 27/12. Inte gått ut med det än så kul att kunna följas och prata med folk i samma sits! 

• Hankypanky
    Loppster skrev 2022-05-20 08:27:03 följande:

Förutom när jag gifte mig så lever jag just nu bästa veckan i mitt liv. Vi var på kub imorse. Allt ser helt normalt ut och lägsta sannolikhet för kromosomavvikelse. grät hela ultraljudet. Det var så fint att få se och uppleva ett ultraljud. Bebis sög på tummen och var väldigt morgonpigg. 

minns ni att jag skrev i måndags att vi förlorat en budgivning? Mäklaren ringde upp sen och sa att de hellre ville sälja till ett ungt par och därför valt oss istället för det vinnande budet. Så i onsdags blev vi husägare. 

kan inte förstå att detta händer mig? Så glad, lycklig och tacksam Hjärta

Wow grattis!! <33 
Svar på tråden Bf December 2022 ????