Bf December 2022 ????
Jag väntar andra barnet i december, har inte kontaktart barnmorska än. Är i femte veckan enligt appar och sånt så vi får se, men enligt det är jag beräknad till 13 december
Jag väntar andra barnet i december, har inte kontaktart barnmorska än. Är i femte veckan enligt appar och sånt så vi får se, men enligt det är jag beräknad till 13 december
Med första spillde jag redan dagen efter att jag plussade för min familj.
Jag såg en barnvagn jag verkligen ville ha och fick ringa lillebror för att få hjälp med bil att transportera och då fattades det misstankar
Sedan kunde jag nog inte hålla tyst längre än till typ vecka 9 innan jag praktiskt taget krävde att få berätta för sambons föräldrar.
Nu vill jag hålla det hemligt, mycket är annorlunda nu.
Ett bra tag framöver menar jag, inte ha så bråttom denna gången.
Sällar mig till skaran som fått kommentaren att det var dåligt planerat. Så oförskämt att uttrycka sig så.
Samma här, första barnet kom 30 december med planerat kejsarsnitt då han låg i säte. Det enda folk i princip sa var hur dåligt planerat det var, och kunde de inte ha väntat till 1 januari, osv osv.
Och nu väntar jag andra barnet, också i december. Samma sak igen, dåligt planerat får man höra.
Men, ja vad fasen? Låt dem tycka det då, jag skrattar mest åt det och tycker faktiskt att det är roligt att dem får födelsedagar så nära in på.
Har också fått kommentar att de blir synd om barnet att fylla år så sent. Har bf 25e. Så onödigt speciellt när man fått missfall månaden innan. konstigt att folk ens kommenterat så!
Nu finns gruppen december-barnen på facebook om ni vill gå med, jag har precis skapat den