Inlägg från: Bulker |Visa alla inlägg
  • Bulker

Dagstripp till London

Hej, 

Planerar att sticka iväg en dag till London med min flickvän över hennes födelsedag. Vi har en 5 månaders bebis då som kommer passas av mina föräldrar men vi vill helst inte lämna henne över natten,
    .
    Så tanken är att flyga 07:20 på morgonen från Kastrup. Vara där under dagen och flyga hem 19:50 och då vara hemma i Malmö igen 22:30.

Vi kommer enbart ha med oss det vi har i fickorna. Telefon, pass, biljetter och pengar typ. 

Hur långt innan tänker ni att vi behöver vara på flygplatsen. Jag tänker att en timme innan borde räknas som god tid i detta fall. Har enbart en kontroll att gå igenom då vi inte har något bagage. 

Dock är jag ovaccinerad och resan planeras göras i Maj. Tror ni att det blir något problem?

• Svar på tråden Dagstripp till London
  • Bulker
    Anonym (ovaxxad) skrev 2022-09-30 15:01:33 följande:

Hur gick det? Blev d nån resa?
    Jag är oxå ovaccinerad o skulle aldrig riskera att ens bli testad med allt som finns i dom för att bara få resa en dag, men nu är det nog lättare. Men vore intressant att veta om ni kom iväg o om d var nån vaxxkontroll på vägen?

Nej dessvärre inte. Vår lilla tjej blev dålig precis innan och ironiskt nog fick vi covid allihopa strax innan resan skulle ha blivit av i så fall. Var 1,5 veckor av lite feber osv men vi mådde helt okej allihopa och återhämtade oss bra. Men det blev ingen resa...
Svar på tråden Dagstripp till London