Inlägg från: Anonym (Nakenfis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nakenfis)

Sommar är inte långt borta. Nakenbad?

Inte långt kvar till sommaren nu! Kommer du besöka ett nakenbad? 

kan du känna av en sexuell laddning där? Spanar du inte män/kvinnor? Vad gillar du att se? Vad är det bästa med ett nakenbad?

frågan är ställd med förutsättningarna att samtliga på stranden är vuxna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sommar är inte långt borta. Nakenbad?
  • Anonym (Nakenfis)
    Anonym (Mia) skrev 2022-04-05 19:24:04 följande:

Det är fem frågor där, vilken är det du vill ha svar på i omröstningen? 

Jag går iaf inte till nakenbad för sexuell spänning utan för att slippa krångla med blöta badkläder. Brukar tycka det är härligt fritt, men varje gång jag ser inlägg som ditt blir jag mer skeptisk till det så nä, jag kommer nog inte besöka något nakenbad i sommar. Folk som är där för sexuell spänning och för att spana gör det hela till en tradig dryg och objektifierande upplevelse istället för en avslappnad och skön dag på stranden.

Röstningen är om du ska besöka i sommar. De andra frågorna är av nyfikenhet hur olika människor tänker. Inte meningen att någon ska ta illa åt sig. 
  • Anonym (Nakenfis)

Jag har sett par busa öppet på stranden så det är ju inte vara ensamma män som är snuskiga. Sett kvinnor runka sina män och även runkat men främling de bjudit in. En kvinna kom fram till mig och tog tag i min kuk en gång, med mannens OK. Tackade men sa att jag inte var intresserad. 

• Anonym (Nakenfis)
    Anonym (Nakenturist?) skrev 2022-04-07 13:53:48 följande:

Efter alla trådar på temat nakenbad (gruppsex, runkgubbar, partnerbyten, situationer som "spårar ur", swingers på utflykt) så måste jag erkänna att jag fått en slags morbid fascination för att se hur det är. Inte delta, bara beskåda.

Hade jag vart man hade jag nog känt mig lite mindre utsatt för att våga mig på att studera detta som en slags nakenbadsturist. Men kvinna, dessutom singel känns det för riskabelt.

En väns make är ett riktigt muskelberg så honom hade jag könt mig trygg med att ha med. Men jag kan inte komma över hur skämmigt det skulle vara att försöka "låna" honom, förklara det och att vi skall vara nakna. Några förslag så att jag kan få se detta i sommar? Låna schäferhund? Går ju inte att dölja vapen heller då man är naken.

Sett mängder med ensamma kvinnor på stränder/klippor. en enda gång såg jag att en man var för närgången men då skällde hon ut honom och hon fick dessutom hjälp av andra, kvinnor och män så den idioten försvann snabbt därifrån. 
Svar på tråden Sommar är inte långt borta. Nakenbad?