• Krister50

    Vilken är den bästa digitala tv-tablån?

    Hej,

    Jag har sett att det finns ett flertal diskussioner om tv-tablåer här på familjeliv. 

    Jag själv använder alltid tv-tabla.nu när jag ska kolla vad som går på tv. Jag tycker att den är väldigt användarvänlig och enkel. 


    Men det finns ju några fler riktigt bra alternativ också som t.ex tv.nu och Expressen tablå


    Vilken använder ni och varför? Fördelar, nackdelar? Eller läster ni tv tablå i tidningen?

  • Svar på tråden Vilken är den bästa digitala tv-tablån?
  • Zouxman

    Vem!? Tittar på tablåTV 2022? Hur orkar ni ens justera era liv efter TV-tider? Helt otroligt. 

  • sextiotalist
    Zouxman skrev 2022-04-07 09:10:04 följande:

    Vem!? Tittar på tablåTV 2022? Hur orkar ni ens justera era liv efter TV-tider? Helt otroligt. 


    Många, alla tittar inte endast på serier och filmer. Jag föredrar många gånger att se vissa tv-program, som t.ex nyhter, i realtid. Sambon föredrar att se de sporter han är intresserad av i realtid. 
    Fördelen med att streama är att man inte är beroende av vissa sändningar. Fördelen med tablåTV är att man inte kan hitta många program som man inte ens visste fanns
  • Anonym (Efterhand)
    sextiotalist skrev 2022-04-07 09:13:36 följande:
    Jag föredrar många gånger att se vissa tv-program, som t.ex nyhter, i realtid. Sambon föredrar att se de sporter han är intresserad av i realtid. 
    Sporter förstår jag men nyheter går att titta på i efterhand 
  • Anonym (Efterhand)
    Krister50 skrev 2022-04-06 16:02:11 följande:
    Vilken är den bästa digitala tv-tablån?

    Hej,

    Jag har sett att det finns ett flertal diskussioner om tv-tablåer här på familjeliv. 


    Hej tv-tabla finns det en sida med tv tablåer. Annars köp en tv guide och bläddra i och markera programmen du tycker verkar intressanta 
Svar på tråden Vilken är den bästa digitala tv-tablån?