Sexuellt frustrerad
Jag är så förbannat sexuellt frustrerad, igen! Jag har alltid stor sexaptit o mer sexlust än de flesta, lite av en nymfoman, men i perioder blir det värre.
Svårt som fasen när man är trebarnsmamma med skolbarn, maken jobbar heltid, vi är trångbodda (letar större) och ja... jag kanske är lite uttråkad o understimulerad emellanåt. Är hemmafru o träffar inte så mycket människor men har nu börjat med ett extrajobb, hemifrån, som ger mig mkt socialt o endel ekonomiskt.
Jag har adhd också som spelar in. Märks inte utåt sett men jag har gjort en hel del impulsiva saker till följd av mitt sexberoende o adhd...
Adhd:n gör att jag blir rastlös och typ längtar bort. Delvis att komma ut mer (vilket jag kommer kunna göra genom jobbet) men också sexuellt...
Jag är en bra fru. Jag älskar min make och gör så mycket för vårat äktenskap.
Men dels så gör trångboddheten o att vi har ganska stora barn, att det är svårt att ha ett sexliv. Men jag har svårt också att... inte bli utsvävande o gränslös och när jag har kontakt med män på tex så blir det att samtalet, efter ett kort tag, leder in på sex o sexchatt.
I början på året krisade jag o maken o jag var livrädd att vi skulle gå isär. Jag hade varit otrogen men skämdes för mkt för att erkänna, min egen ångest och dåliga samvete var tillräckligt, jag kunde inte lägga över det på min man också.
Samtidigt var min man o min bästa väninna gränslösa o respektlösa mot mig.
En lång tid efter kunde jag inte tänka en tanke på andra män eller ens fantisera om andra. Jag tog bort snap och hade inte kontakt med någon som kunde göra att jag sårade maken. Ville inte ta några risker o ville hitta tillbaka till varandra.
Men nu, nu är frustrationen på väg tillbaka. Rastlösheten. Ett konstant pirr i kroppen o längtan efter ohämmad sex. Bekräftelse. Fantasier om andra, om trekant. Oskyldigt, jag vet. Än så länge.
Jag kommer ju inte direkt få chansen att begå snedsteg, men det är väl tillräckligt illa att skriva med andra män, om sex.
Har haft msn-sex för ett tag sen. Han sprutade, jag fick orgasm. Oskyldigt, vi har aldrig ens träffats. Men ändå gränslöst o inte ok. Och jag vill mera, en del av mig är mörk o syndig. Jag gör mitt bästa för att trycka undan den delen...