• Vittran

Sexuellt frustrerad

Jag är så förbannat sexuellt frustrerad, igen! Jag har alltid stor sexaptit o mer sexlust än de flesta, lite av en nymfoman, men i perioder blir det värre. 
    Svårt som fasen när man är trebarnsmamma med skolbarn, maken jobbar heltid, vi är trångbodda (letar större) och ja... jag kanske är lite uttråkad o understimulerad emellanåt. Är hemmafru o träffar inte så mycket människor men har nu börjat med ett extrajobb, hemifrån, som ger mig mkt socialt o endel ekonomiskt. 

Jag har adhd också som spelar in. Märks inte utåt sett men jag har gjort en hel del impulsiva saker till följd av mitt sexberoende o adhd... 

Adhd:n gör att jag blir rastlös och typ längtar bort. Delvis att komma ut mer (vilket jag kommer kunna göra genom jobbet) men också sexuellt... 
    Jag är en bra fru. Jag älskar min make och gör så mycket för vårat äktenskap. 
    Men dels så gör trångboddheten o att vi har ganska stora barn, att det är svårt att  ha ett sexliv. Men jag har svårt också att... inte bli utsvävande o gränslös och när jag har kontakt med män på tex så blir det att samtalet, efter ett kort tag, leder in på sex o sexchatt. 

I början på året krisade jag o maken o jag var livrädd att vi skulle gå isär. Jag hade varit otrogen men skämdes för mkt för att erkänna, min egen ångest och dåliga samvete var tillräckligt, jag kunde inte lägga över det på min man också. 
    Samtidigt var min man o min bästa väninna gränslösa o respektlösa mot mig.

En lång tid efter kunde jag inte tänka en tanke på andra män eller ens fantisera om andra. Jag tog bort snap och hade inte kontakt med någon som kunde göra att jag sårade maken. Ville inte ta några risker o ville hitta tillbaka till varandra.

Men nu, nu är frustrationen på väg tillbaka. Rastlösheten. Ett konstant pirr i kroppen o längtan efter ohämmad sex. Bekräftelse. Fantasier om andra, om trekant. Oskyldigt, jag vet. Än så länge. 
    Jag kommer ju inte direkt få chansen att begå snedsteg, men det är väl tillräckligt illa att skriva med andra män, om sex. 
    Har haft msn-sex för ett tag sen. Han sprutade, jag fick orgasm. Oskyldigt, vi har aldrig ens träffats. Men ändå gränslöst o inte ok. Och jag vill mera, en del av mig är mörk o syndig. Jag gör mitt bästa för att trycka undan den delen... 

• Svar på tråden Sexuellt frustrerad
  • Kotten23

Du skulle behöva barnvakt å gå på sexklubb å bli knullad. 
    det Känner en annan med att vissa dagar är man kåtare än vanligt. 

• Anonym (chauffören)
    Vittran skrev 2022-04-06 16:50:09 följande:

Har haft msn-sex för ett tag sen. Han sprutade, jag fick orgasm. Oskyldigt, vi har aldrig ens träffats. Men ändå gränslöst o inte ok. Och jag vill mera, en del av mig är mörk o syndig. Jag gör mitt bästa för att trycka undan den delen... 

fick han också orgasm?

syndig? är det 1800-talet?
  • Vittran

Jag kan tillägga att alla mina barn har npf och anpassad studiegång. Jag är aldrig ensam i princip. Dessutom är det extra kämpigt då ett utav barnen blivit mobbad, utsatt på skolan och påhoppad på fritiden. Hen är hemmasittare.

Det har varit mkt att rodda i och det mesta faller på mig då jag är den som är hemma. Samtidigt som vi som sagt är trångbodda o letar aktivt bostad i grannorten. Så jag tror att en förklaring av min sexuella frustration är längtan efter flykt typ (hör också ihop med adhd:n o rastlösheten).
    När jag har sex mår jag så jävla bra! Tid o rum försvinner totalt o jag kan ge mig hän fullständigt! Har alltid varit så. Därför jag varit sexmissbrukare i perioder som yngre (o när jag varit otrogen för det hör ju också dit, självdestruktivt och missbruk.) 

Inatt knullade min man mig, men jag inte klar. Jag vill ha mer. Jag kom flera gånger, både när han knullade mig i fittan o rumpan. Men nu längtar jag bara efter mera!!! 

• Anonym (P)

Vi har alla våra sexuella frustrationer....

• Anonym (-)
    Anonym (P) skrev 2022-04-07 13:54:02 följande:

Vi har alla våra sexuella frustrationer....

Verkligen. Min är att behöva höra kvinnan jag är olyckligt kär i ha högljutt sex med andra.
  • wolf666
    Anonym (-) skrev 2022-04-07 15:09:18 följande:
    Verkligen. Min är att behöva höra kvinnan jag är olyckligt kär i ha högljutt sex med andra.
    Låter smärtsamt, verkligen. 
  • Anonym (-)
    wolf666 skrev 2022-04-07 15:11:46 följande:
    Låter smärtsamt, verkligen. 
    Tro mig, det är verkligen smärtsamt.
  • wolf666
    Anonym (-) skrev 2022-04-07 15:14:41 följande:
    Tro mig, det är verkligen smärtsamt.
    Men hur går det till. Bor du precis intill henne? Eller hur menar du att du hör henne?
  • Anonym (-)
    wolf666 skrev 2022-04-07 15:28:37 följande:
    Men hur går det till. Bor du precis intill henne? Eller hur menar du att du hör henne?
    Ja hon bor vägg i vägg med mig.
  • wolf666
    Anonym (-) skrev 2022-04-07 15:50:48 följande:
    Ja hon bor vägg i vägg med mig.
    Du får väl knacka på nästa gång du hör henne och be att få vara med?
  • Anonym (-)
    wolf666 skrev 2022-04-07 15:56:57 följande:
    Du får väl knacka på nästa gång du hör henne och be att få vara med?
    Haha, det vore nåt. Men jag vet att hon inte är sexu intresserad av mig.
  • wolf666
    Anonym (-) skrev 2022-04-07 16:10:57 följande:
    Haha, det vore nåt. Men jag vet att hon inte är sexu intresserad av mig.
    Så du har frågat henne? Eller bara en känsla du har?
  • Anonym (-)
    wolf666 skrev 2022-04-07 16:15:14 följande:
    Så du har frågat henne? Eller bara en känsla du har?
    Nej jag har visat mitt intresse för henne och varit ute med henne också. Men hon vill inte ha en sexuell relation med mig av någon form, bara vänskaplig.
  • Anonym (P)
    Anonym (-) skrev 2022-04-07 16:20:49 följande:
    Nej jag har visat mitt intresse för henne och varit ute med henne också. Men hon vill inte ha en sexuell relation med mig av någon form, bara vänskaplig.
    Ja det måste göra ont som fan förstår jag.
  • Anonym (Överkåt särbo)

Jag förstår din frustration Vittra.
    Själv har jag precis blivit särbo, och har saknat ett bra sexliv med min sambo i flera år. Bara känslan av att "busa" med någon via tex snap eller liknande gör mig mer eggande. Jag villhöver stimulans som min sambo inte kunnat eller velat ge mig de senaste åren... 

Svar på tråden Sexuellt frustrerad