Tips att få barnet att sova länge på morgonen
Bra tips!
jag Har föreslagit att mamman kör frukost och sätter barnet i lekhage som vi kan sätta bredvid sängen i sovrummet. På så vis är barnet inte helt ensamt även om jag sover där inne.
Bra tips!
jag Har föreslagit att mamman kör frukost och sätter barnet i lekhage som vi kan sätta bredvid sängen i sovrummet. På så vis är barnet inte helt ensamt även om jag sover där inne.
Jag förstår nu vad du menar med sover. Men att lämna barnet 5 minuter i en lekhage när jag är på toa är inte det lite väl extremt?
jag fick en cylinder på BVC som motsvarar halsen på ett barn och bamse går inte ner i den!
Han är CE-märkt och ok för barn 0-3 Hans ögon är broderade och inte i plast. Nu är de flesta leksaker med plastögon som har rätt märkning sjukt säkra! Der är omöjlig att slita av ett öga på ett mjukisdjur som inte är skadat.
Då är jag med!
sova med barnet i lekhagen tillåter inte min fru så jag har inte gjort detta och efter dina råd kommer jag inte försöka övertala henne. Tack för hjälpen.
ok jag kommer låta leksakerna vara utanför hagen då barnet är obevakat vid mina toa besök.
Jag tänker att det skulle vara en risk om barnet somnar i lekhagen med huvudet rakt ner i bamse eller bamse skulle hamna över barnets ansikte.