• Anonym (Orkar inte mer)

Hur ska man komma över otrohet?

Går det ens? Och hur?? Kan en person som vid upprepande otrohetsförsök ens bara lägga av? Min sambo flirtade med en brud och jag kom på han. jag var nära att lämna honom men han sa förlåt och grät och gjorde allt för att jag skulle komma tillbaka. upptäckte sen 7 dagar senare att han skaffat Tinder. Han grät och sa att han ångra sig, men att han inte ville ha nån annan. Ville bara ha bekräftelse och spänning att han va attraktiv men inget annat. Jag förlät. Kort tid efter skaffa han reddit och börja kolla nakna tjejer där. kort därefter skaffar Hans fansly.com... ser även på historiken att han googlat efter att skaffa ett konto på onlyfans gratis... han säger förlåt och att han bara kollat nån gång När jag inte varit hemma. Upptäckte även att han prata om sex med en tjej på Snapchat. Hon frågade om han ville ha sex med henne och han svarade kanske. Han säger också att han inte menade det... blir så trött på allt..: 

• Svar på tråden Hur ska man komma över otrohet?
  • Gameofthrones

Brukar skriva längre lnlägg. 

Jag är ledsen för din skull. Märker hur ledsen du är. 
    För guds skull lämna. Jag tror att han har varit mer otrogen mot dig mer än du vet. Sådana människor kan fortsätta leva i sina lögner. 

Vet du lämna bara blockera allt från honom. Börja om, hämta krafter. 

• Anonym (nej)

Nej, känner igen mitt ex i honom. Han kommer inte ändra sig. När rätt tillfälle uppstår kommer han troligen vara otrogen irl.  Acceptera eller lämna. 

• Anonym (Bluffmakare)

Skaffa ett konto på Tinder du också och ragga upp honom. Om det funkar så har du facit.

• Anonym (man)

Jag är rätt så tolerant vad gäller otrohet, alla kan begå misstag. Men din kille verkar systematiskt leta efter andra tjejer på ett sätt som tyder på att han inte bryr sig särsklit mycket om dig och som i längden kommer skada dig ännu mer. Gör slut för din egen skull, du kan garanterat hitta någon som respekterar och älskar dig på riktigt.

• Anonym (?)
    Anonym (man) skrev 2022-04-12 16:14:22 följande:

Jag är rätt så tolerant vad gäller otrohet, alla kan begå misstag. Men din kille verkar systematiskt leta efter andra tjejer på ett sätt som tyder på att han inte bryr sig särsklit mycket om dig och som i längden kommer skada dig ännu mer. Gör slut för din egen skull, du kan garanterat hitta någon som respekterar och älskar dig på riktigt.

Misstag? Om man halkat på ett bananskal och ?den? råkade glida in, så vore det ett misstag. 

Att ligga med en annan person än den man är tillsammans med är ett medvetet val och sådana är inga misstag.

• Anonym (llll)

Solklart fall av en person som "måste" hade den där uppmärksamheten från andra. Han borde inte vara i en relation. 
    Vad han har dig för är väl en gåta eftersom det skapar problem för honom .

Dumpa eländet och titta en fin partner i stället. 

• Ocdmänniska

Det är tydligt att det är ett mönster och inte bara ett misstag som hänt. Du förtjänar bättre, tro mig.

• Anonym (Bli cuck?)

Enda sättet att härda ut med en otrogen partner utan att konstant känna sig sårad, sviken osv. är nog att bli cuck (vad det heter för kvinnor vet jag inte) 

För även om man förlåter, accepterar, tolererar så kommer ju olustkänslan och sorgen finnas där. Så det räcker inte. 

Du får alltså för ditt psykiska välmåendes skull lära dig att tända på och erotisera hans beteende. Kanske hjälpa honom att fixa till sig inför en dejt, rengöra honom efteråt, lyssna på redogörelser för snedsprång när ni har sex osv.

• Anonym (Gräsligt)

Otrohet är aldrig ett misstag. Det är nåt man gör fullt medveten om vad man gör. Helt oförlåtligt. Lämna den otrogna lille skiten.

• Anonym (A)
    Anonym (Gräsligt) skrev 2022-04-12 16:43:35 följande:
    Otrohet är aldrig ett misstag. Det är nåt man gör fullt medveten om vad man gör. Helt oförlåtligt. Lämna den otrogna lille skiten.
    Håller med
Svar på tråden Hur ska man komma över otrohet?