• Anonym (....)

Han förnekar sexchat

Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 08:53:29 följande:

Han säger att inloggningssidan kommer upp i hans mobil som en pop-up. Tror han att jag är dum eller? Det värsta är att han i sin förnekelse vänder på allt, ber inte ens om ursäkt för att han ljugit om att han gjort detta trots att jag inte tycker det är OK, utan istället får mig att låta som en galning. Tex får han det att låta som att jag hittar på och han inte ens vet vad jag pratar om. Jag har inga riktiga "bevis"  förutom att jag sett inloggningssidan flera gånger men för mig räcker det för att jag ska veta att han har ett konto där. Han är väldigt hemlig med sin mobil och har lösenord som jag aldrig får veta så det är en ren slump att jag sett detta. Bildbevis kommer jag aldrig få, för han är väldigt försiktig, 100% fejka uppgifter på hemsidan osv. 

Han kan faktiskt ha rätt. Finns många forum/sidor/erc som kommer upp som reklam pop-up och att man då kommer direkt till inloggningssidan. 
  • Anonym (....)
    Anonym (lll) skrev 2022-04-13 09:59:21 följande:
    I min telefon kommer aldrig sådana sidor upp. Troligen för att jag aldrig söker på såna. 
    Sökhistorik är ju något som påverkar vad som kommer upp spm reklam. Med andra ord måste han åtminstone ha tittat på såna sidor nån gång för att det ska poppa upp sen.
    Nej   men behöver inte söka på sexchatt-sidor för att få upp reklam för det. Räcker att han har sökt på var man köper billiga kondomer för att upp sex-reklam. Eller sökt på sexleksaker. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 09:37:05 följande:
    Nej, detta är nog en sådan seriös stor sida. Den har en forumdel också förutom chatten. Men jag tror inte att det är forumet som han vart inne på. Varför bli så upprörd och defensiv då? Varför försvara sig med pop-it och att han inte ens vet vad det handlar rom för sida? Och alla toalettbesök 7 ggr om dagen. 
    7 toalettbesök per dag låter fullt normalt... 
  • Anonym (....)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-14 09:32:07 följande:
    Jo absolut, men nu menade jag 7 ggr pågående typ en halvtimme.
    Vilket kan vara helt legitimt  
  • Anonym (....)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-14 09:40:51 följande:

Det är egentligen inget som hindrar mig att separera. Det är väl inget konstigt att man försöker att få det att funka när barn är inblandade men nu är det för mycket som inte funkar. 

Han är väldigt dominant och har alltid varit. Och ja, på ett sätt hindrar han mig på ett psykiskt plan från att separera. Hotar med det ena och det andra, att påverka barnen, att göra mitt liv till ett helvete sen osv. Alltså inte normala reaktioner. 

Angående integritet så har han kränkt min integritet också gång på gång när man rotat i min telefon. Han har även gått mycket längre än så och installerat något sorts spionprogram i min telefon.

Jag har kollat i hans mobil för att hitta svar på varför han är respektlös mot mig. Det bottnar i att tilliten är borta. Det är lätt att säga lita på varandra men det går inte när man blir illa behandlad. Då söker man svar. Å nu har jag väl hittat någon typ av svar. Han bryr sig inte om jag tycker att det han håller på med är ok eller inte. Uppenbarligen i och med att han fortsatt med det. 

Då skaffar man en ny mobil och en dumpar personen som gjort det. 
Svar på tråden Han förnekar sexchat