• fjanten

Dejta långsamt, ge han tid?

För din egen skull bör du nog ställa in dig på att det inte kommer bli något med denna man. Det är mycket möjligt att ni klickade bra de första gångerna, men sedan har det svalnat från hans håll. Det kan bero på att du varit för på och intensiv, och det har gjort att hans intresse svalnat, men det kan också vara något annat. Oavsett bör du nog sikta in dig på att det inte kommer bli något med honom.

Nästa gång fortsätt vara som du är. Du tycker om någon - du vill träffas och du hör av dig. Ganska naturligt. Om det är besvarat lär ju den andra bete sig ganska likt. Om den andre sällan hör av sig och tycker du är intensiv, nej, då var det ingen bra matchning det heller.

Varken jag eller min man är några direkt intensiva personer, men i början kunde vi inte få nog av varann. Då hördes vi ofta och båda föreslog träffar och aktiviteter. Ville ligga jättemycket så fort det passade. Båda två var så, fast vi normalt sett inte är så väldigt intensiva personer. Men vi gillade ju varandra väldigt mycket och då kändes det normalt.

Däremot när jag innan min man dejtat någon lite, och jag inte var så intresserad i slutändan även om vi klickat hyfsat i början, då blev jag också så att jag tyckte det var påträngande med personens sms, förslag på att ses o.s.v. Dock brukade jag avstyra det hela då. Jag gissar att denna karl kanske vill ha kvar dig på kroken lite... Om inget bättre dyker upp.

Svar på tråden Dejta långsamt, ge han tid?