Inlägg från: Mallju90 |Visa alla inlägg
  • Mallju90

Dejta långsamt, ge han tid?

Vi har pratat idag och han har mycket nu över påsken. Det glädje honom att jag umgås med vänner och försöker tänka på annat för högtider är lite ångest för mig. Han sa också att kärleken är blind därför han tar de långsammare än han någonsin gjort för att allt ska kännas rätt. Jag sa det är viktigt att vi är öppna och ärliga mot varann och de tyckte han med. Så jag får väl helt enkelt acceptera att han vill ta de väldigt försiktigt och låta han ta insiativ och ses. Han kändes iallafall gladare och samtalet flöt på bra idag. Kanske jag som ska sluta nöja bara..

• Mallju90

Han kommenterade min story och jag frågade hur han mådde. Han hade det kaos och mycket att hinna med i påsk.

• Mallju90

Jag tycker om denna killen och får kanske acceptera att han vill ta de lugnt? Jag ska inte va på och låta han höra av sig när vi ska ses.

• Mallju90

Jag ska ta upp detta med honom vid nästa tillfälle vi ses. Även om.vi inte ses så kan man ju endå ha kontakt. Har inte hört av honom sen i fredags. Han kollar mina storys och är aktiv. Men skriver inte trots han sa han hör av sig när han har tid. Konstigt detta..

• Mallju90

Han säger ju att vi dejtar att han bara har mycket nu över påsk att han absolut hör av sig när de lugnat sig. Ska jag tolka de som att han har avslutat de eller bara vänta?

• Mallju90

Vi skulle höras ikväll han har tydligen haft de jobbigt hela påsken och mår inte så bra. Så jag får ju fråga hur vi ska gå vidare eller om vi helt enkelt ska avsluta de. 

• Mallju90

Vi pratade igår och helt ärligt jag orkar inte mer. Han lägger de hela på mig. Att våra personligheter inte kommer funka i ett framtida förhållande. För han är svår att leva med, han kan lätt vara trött och sur när han kommer hem och att jag då vill ha närhet och kramar mys blir jobbigt för honom. Att jag inte tillåter honom att vara sur och håller mig undan typ? Jag har aldrig klagat på att han har dåligt humör utan försökt göra han glad vilket bara gjort han mer irriterad. Han säger att han överanalyserar och tänker hela tiden på framtiden hur en relation ska se ut. Och han kan inte sluta tänka på att de inte kommer att funka. Då sa ja men vet du inte om du vill ses eller ej så vill jag inte ha någon som helst kontakt eller va vänner utan bara avsluta allt. Han bara jag vill inte avsluta allt, men du vill ha allt eller inget sa han då. Men han kan heller inte svara på om han vill fortsätta ses....

• Mallju90

Jag blev bara så ledsen att han själv inte kunde förstå sina egna brister utan tyckte mer eller mindre jag skulle acceptera dem medans han inte kunde acceptera hur jag var. Att vi har för olika personligheter och att jag nog inte är redo för ett förhållande då jag hela tiden är osäker. Men sa det är ju han som gör mig osäker när han inte hör av sig osv, och knappt vill ses. Han säger han har känslor för mig att när vi ses så har vi jättekul ihop vi har bra sex osv allting funkar så bra. Men han tänker i framtiden om vi bor ihop så kan vi irritera oss över småsaker att han kommer hem från jobbet trött och sur och jag vill ha närhet så krockar de. Konstigt tankesätt men ja jag orkar inte må dåligt mer. 

• Mallju90

Ja jag har sagt jag inte orkar denna veligheten. Samt han säger att jag får ta ett beslut då för han vill inte att jag ska må dåligt. Men hur kan han inte vilja ta ett beslut när han uppenbarligen känner vi är för olika inför framtiden? 

• Mallju90

Ja jag vet för min egen skull så måste jag avsluta och säga upp all kontakt med honom. För kan inte ha kvar han. De tyckte han var tråkigt för han vill endån? Ja måste sätta ner foten och inte acceptera allt detta. Enligt honom är de ju min personlighet det är fel på och inte hans. Eller han säger den matchar inte med honoms. 

• Mallju90

Jag avslutade de hela och han sa ja de är lika bra. Även om det gör ont så var han inte rätt för mig.

• Mallju90

Jag har försökt gå vidare från denna killen. Vi sa vi avslutade som vänner men har träffats ibland för sex. Jag började dejta en ny kille som verkligen gör allt för mig. Men jag känner inte den fysiska attraktionen på samma sätt och känner mig inte kär. Jag berättade jag ville sluta ses och han sa han ville ha kvar mig i sitt liv men förstod om jag inte kan de. Han vill inte ha en relation med mig men endå vill han ha kvar mig i sitt liv? Jag tog bort honom överallt och försöker med den snälla killen. Han är egentligen allt jag vill ha han älskar när jag hör av mig han gillar planera vi gör saker osv. Men jag saknar den spänningen och heta sexlivet jag hade med den andra. Varför vill jag ha en kille som behandlar mig dåligt? Jag tänker på honom 24/7 och känner 0 för nuvarande för känns att han är ivägen för min hjärna kan inte släppa honom.. 

Svar på tråden Dejta långsamt, ge han tid?