• Anonym (O)

Min man ligga med min bästa vän

Drömt minst 7-8 gånger att min man har sex med min kompis. Eller försöker ha sex och blir kåt på henne. inget av det har hänt i verkligheten. Min kompis skulle aldrig göra nåt sånt, och min man är inte heller hennes typ av kille. Men min man däremot gillar smala brunetter. Men han har dock aldrig försökt nåt eller smickrat henne. men min man har försökt vara otrogen förut med en smal brunett. verkar som han attraheras av det. jag Är blond och några exktra kg efter graviditeten. vad betyder denna dröm? Är inte orolig att dethär ska hända i verkligheten men ändå tänker jag på det när jag sover?? 

• Svar på tråden Min man ligga med min bästa vän
  • Anonym

För att du ÄR orolig för att det ska hända.
    Det är anledningen. Även om du kanske förtränger det.

• Anonym (dfin)

En vän drömde att hennes mamma dödade hennes hund och kokade den i kastrullen i köket. 

Ibland är en dröm bara en marddröm.

Men i ditt fall så gör du väl någon slags orolig koppling mellan din man och en "brunett" då du har erfarit detta och känner dig antagligen inte lika sexig med extra kilon.

Försök bara att släppa det och låt vardagarna gå så kommer du må bättre snart.

Om du nu inte brukar ha sanndrömmar då. Men oftast är en dröm bara en dröm.

• Anonym
    Anonym (dfin) skrev 2022-04-15 09:58:34 följande:

En vän drömde att hennes mamma dödade hennes hund och kokade den i kastrullen i köket. 

Ibland är en dröm bara en marddröm.

Men i ditt fall så gör du väl någon slags orolig koppling mellan din man och en "brunett" då du har erfarit detta och känner dig antagligen inte lika sexig med extra kilon.

Försök bara att släppa det och låt vardagarna gå så kommer du må bättre snart.

Om du nu inte brukar ha sanndrömmar då. Men oftast är en dröm bara en dröm.

Det finns inga sanndrömmar, det är bara slumpen.
  • Anonym (Mmm)

Härligt med korta smala brunetter Foten i munnen

• Anonym (dfin)
    Anonym skrev 2022-04-15 10:00:48 följande:
    Det finns inga sanndrömmar, det är bara slumpen.

Helt fel. Har personligen haft väldigt många sanndrömmar som varnat mig för händelser som jag sedan har stått i 2 år senare. Även 7 år senare.

Att säga något sådant som du skrev är som att säga, när man har dött så finns det inget mer. Det är oförklarliga fenomen vi inte alls vet hur det går till om.

Så återigen, helt fel.

• Anonym
    Anonym (dfin) skrev 2022-04-15 10:10:27 följande:

Helt fel. Har personligen haft väldigt många sanndrömmar som varnat mig för händelser som jag sedan har stått i 2 år senare. Även 7 år senare.

Att säga något sådant som du skrev är som att säga, när man har dött så finns det inget mer. Det är oförklarliga fenomen vi inte alls vet hur det går till om.

Så återigen, helt fel.

Det är du välkommen att tro.
    Angående ditt andra exempel, det har jag inte yttrat mig om så varför drar du in det???

Vore intressant att få svar på.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (jaha)

Så återigen, helt fel.

Intressant att du skriver "helt fel" men din enda förklaringen till det är en flum om "oförklarliga fenomen" som i sig inte är någon som helst bevis för att personen skulle ha fel Flört

Ditt exempel med drömmar som som slagit in 2-7 år senare är en klassisk självbedrägeri som bygger på att du bara ser vad du vill se. För under ett spann på 2-7 år har du förmodligen haft hundratals drömmar som INTE slagit in, men de tar du bort ur ekvationen och noterar bara de som slagit in och ser det som nån slags bevis för att de skulle vara sanna. Att en och en annan dröm av alla hundratals drömmar man haft råkar slå in är inget annat än slump, lite som att singla slant.

Ja ingen vet vad som händer efter döden, det är precis därför människor hittat på den ena efter den andra "teorin" som i grunden inte är något annat än rena påhitt för, ja ingen vet ju vad som händer efter döden så ingen kan ju heller påstå att det existerar ett liv efter döden, eller hur?
  • Anonym ((R))

Att säga något sådant som du skrev är som att säga, när man har dött så finns det inget mer.

Korrekt, när man dött så är livet över.
Svar på tråden Min man ligga med min bästa vän