• Anonym (Ljung)

Ha sex med någon annans fru - framför mannen?

Hur ställer du dig till att ha sex med någon annans fru eller flickvän framför mannen / pojkvänmen?. Dvs. paret använder dig i sin fantasi som går ut på att hon har sex med någon annan. 

Känner du dig bekväm att prestera inför publik och att bli använd lite som en mänsklig sexleksak? 

Att prestera inför publik är ju en annan sak än att vara själv och kan sätta sig på erektionen bland annat. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha sex med någon annans fru - framför mannen?
  • Pippo06

Har haft det vid ett flertal tillfällen. Har någon gång även varit en överraskning för tjejen Vid några tillfällen har tjejen skickat bilder till mannen när vi varit på egen hand. Väldigt upphetsande att ha sex med någons annans kvinna där mannen vill det. 

Vid något tillfälle ångra sig mannen när vi skulle skicka bilder. Enda gången det blivit tokigt. Låg ändå?Inte lika bra då. 

• CTP

När jag levde i förhållande så låg jag med flertal män då mitt ex älskade se andra att få njuta av mig och jag av dem. Detta var hans ide från början till slut och det tog lång tid innan jag vågade prova, jag ångrar ingenting av det

• wolf666
    CTP skrev 2022-04-16 10:15:01 följande:

När jag levde i förhållande så låg jag med flertal män då mitt ex älskade se andra att få njuta av mig och jag av dem. Detta var hans ide från början till slut och det tog lång tid innan jag vågade prova, jag ångrar ingenting av det

Skulle du göra det igen Glad?
  • Anonym (Klas)

Alla är olika, för mig låter detta sjukt. Att jag skulle uppmuntra andra män att ha sex med min underbara fru likt en hora är inte normalt. Jag skulle heller inte kunna göra det med en annan kvinna där mannen var åskådare. Det kräver en del extrem exhibitionistisk läggning vilket inte passar för den normale. Men som vanligt, om alla i sällskapet delar denna prevention, så kör på.

• wolf666
    Anonym (Klas) skrev 2022-04-16 11:17:18 följande:

Alla är olika, för mig låter detta sjukt. Att jag skulle uppmuntra andra män att ha sex med min underbara fru likt en hora är inte normalt. Jag skulle heller inte kunna göra det med en annan kvinna där mannen var åskådare. Det kräver en del extrem exhibitionistisk läggning vilket inte passar för den normale. Men som vanligt, om alla i sällskapet delar denna prevention, så kör på.

Likt en hora tycker jag låter lite väl magstarkt. Meningen som jag förstår det är väl att hon ska vilja det själv? Tycker inte det är någon som uttryckt att det ska vara emot partnerns vilja.
  • Gameofthrones
    wolf666 skrev 2022-04-16 11:24:39 följande:
    Likt en hora tycker jag låter lite väl magstarkt. Meningen som jag förstår det är väl att hon ska vilja det själv? Tycker inte det är någon som uttryckt att det ska vara emot partnerns vilja.
    Självklart är ett så. Likt så. Tycker jag. Jag är själv en kvinna gift. 3 barn. Har ett bra sexliv. Sex är så olika för parter.

Men just för mig är sex privat mellan mig och min man. Jag älskar sex och har hög sexlust. Man kan ha fantastiskt sex tillsammans. 

Men om man har "tappat" sexlust med varandra ok, att konma överens. Men stå för det man har gjort /gör. Blir kvinnan eller mannen kär i annan. Blir det då otrohet? Eller annat?

Vissa kan leva så och få är man konsekvent mot sin partner.

Jag skulle inte vilja ha det så. Hade jag varit singel ja, med fast kk. Inte ligga runt det är jävligt äckligt. Vad vet man vad personer bär på?
  • wolf666
    Gameofthrones skrev 2022-04-16 13:34:43 följande:
    Självklart är ett så. Likt så. Tycker jag. Jag är själv en kvinna gift. 3 barn. Har ett bra sexliv. Sex är så olika för parter.

Men just för mig är sex privat mellan mig och min man. Jag älskar sex och har hög sexlust. Man kan ha fantastiskt sex tillsammans. 

Men om man har "tappat" sexlust med varandra ok, att konma överens. Men stå för det man har gjort /gör. Blir kvinnan eller mannen kär i annan. Blir det då otrohet? Eller annat?

Vissa kan leva så och få är man konsekvent mot sin partner.

Jag skulle inte vilja ha det så. Hade jag varit singel ja, med fast kk. Inte ligga runt det är jävligt äckligt. Vad vet man vad personer bär på?
    Visst om alla inblandade är okej med det så ...angående att ?bli kär?...blir man verkligen kär bara efter att ha haft samlag med en person? För mig krävs det iallafall betydligt mer än så
  • Gameofthrones
    wolf666 skrev 2022-04-16 13:54:12 följande:
    Visst om alla inblandade är okej med det så ...angående att ?bli kär?...blir man verkligen kär bara efter att ha haft samlag med en person? För mig krävs det iallafall betydligt mer än så
    Du har nog missat man kan bli kär. Har du upplevt bra sex, har du slutat och tänka på den tjejen? Har du fått en bra avsugning? Jag tror inte att du glömmer henne just den känslan. Man kan bli kär på olika nivåer, tillfällen.

Det fanns en tråd här om en man som gjorde nästan samma sak sex med andra. Kvinnan ville inte ha sex längre med sin man. Hon åkte till honom och hade sex. Den andre mannen.

Så risker finns. Man ska ska aldrig ge sig in på ngt som kan ge allvarliga konsekvenser i ett förhållande. 
Svar på tråden Ha sex med någon annans fru - framför mannen?