Min man är olyckligt kär i en annan
Tror att det är så! Vad tror ni andra? Har startat trådar om det men fick inte med allting.. vill gärna höra annat än att han är ett svin, för det vet jag redan.
Min man började ju skriva med sin killkompis exflickvän för 2 år sedan. Han skrev att han tyckte om henne som mer än vän. Hon hade tydligen gett han bekräftelse och sagt att man skulle ha en kille som du. Och han tog det som att hon var intresserad. Dom sågs hemma hos henne en gång och då la han huvudet mot henne. Men hon tyckte det var skumt och gjorde ingenting tillbaka då hon visste att han hade mig. Allt kom fram till mig då hon hörde av sig. min man sa att han hade sexuell attraktion men inga känslor för henne när jag väl konfronterade min man. min Man är rätt framåt och social. men enligt denna tjej är han rätt blyg. tänker man blir väl blyg när man gillar personen?? Eller har jag fel?? När vi stöter på henne ute så hälsar han blygt och ser så obekväm ut. Visst kan de säkert vara som så att han skäms över att han flirtade Med henne när han har mig.. men ändå? Han kollat igenom hans sökhistorik, han gillar väldigt smala brunetter. Och denna tjej är både smal och brunett. Medans jag mer kurvig och blondin. Det får mig att känna Att jag inte duger? Då han kollar in tjejer på porrsidor som ser ut som tjejen han försökte vara otrogen med??