Anonym (Kritan) skrev 2022-04-17 16:03:59 följande:
Jag förstår inte riktigt varför du skriver här? Vad ska man svara?
Varför pratar du prostitution och inte varför och hur han är i gruppen? Jag skulle nog också bli irriterad med den ingången.
Man kan ta med vem som helst i en messenger-grupp. Om det är spam räcker det inte att gå ur den konversationen för det startas nya hela tiden.
Lite konspiratoriskt att tro att han blockar för att det ska hamna i spam istället fört att.. blocka. Du sitter ju uppenbarligen och snokar ändå och det känner han ju till.
Jag har ställt raka och öppna frågor som han argt undvikit att svara på. Jag ska ju inte behöva fråga mer än vid ett par olika tillfällen eller? Varav upprepad fråga inte alls varit aggiterad.
Tror inte att han träffat nån för att köpa sex så det har jag inte ens frågat. Min magkänsla säger dock starkt att något döljs för mig. Kanske det är nåt litet men det finns där.
Jag har tittat nån gång i månaden för jag vill veta om det varit tillfälligheter.
Jag snokar inte igenom hans mobil för jag vet att jag inte har nånting för det. Allt döljs ju ändå så lätt att det inte är någon mening.
Att jag skriver här är för att jag undrar vilka kunskaper det finns ute IRL. Trots allt tror jag nog att man lättare får uppriktiga svar om möjligheten till anonymitet finns.