Hur fungerar FB local hookups?
Vi har ingen öppen relation och jag undrar också varför han är medlem i denna.
Det är med all säkerhet helt vanliga och äkta FB- konton som är gruppmedlemmar i messenger-chattarna. Samma konto (person) startar gruppchatten men ses inte som medlem i konversationen. Detta är samma man som skapat den slutna FB-gruppen. 4-5 stycken män är inbjudna samt en kvinna som står som administratör för gruppen.
Konversationen hamnar under Spam. Min man har blockat det kvinnliga kontot, kanske för att de ska hamna där och inte i vanliga listan.För annars hade han ju kunnat välja att lämna gruppen..
Jag är rädd att det handlar om just människohandel men behöver belägg. Jag har försökt prata om prostitution men kan inte hålla mig neutral och han blir arg och vi kan inte diskutera mer. När jag frågade om en av medlemmarna blev han irriterad.
Ska försöka hålla mig kall ett litet tag till. Vår relation har alltid känts superbra, i mååånga år. Nu vet jag inte om det är han eller jag som håller på att trasa sönder den.
Jag förstår inte riktigt varför du skriver här? Vad ska man svara?
Varför pratar du prostitution och inte varför och hur han är i gruppen? Jag skulle nog också bli irriterad med den ingången.
Man kan ta med vem som helst i en messenger-grupp. Om det är spam räcker det inte att gå ur den konversationen för det startas nya hela tiden.
Lite konspiratoriskt att tro att han blockar för att det ska hamna i spam istället fört att.. blocka. Du sitter ju uppenbarligen och snokar ändå och det känner han ju till.