• Tobban­a
    Sun 17 Apr 2022 13:51
    785 visningar
    5 svar
    5
    785

    Hjälp, ändra presentation

    Hej, jag undrar om någon vänlig själ vill berätta för mig hur jag ändrar min presentation. Jag använder oftast mobilen när jag är på familjeliv.

  • Svar på tråden Hjälp, ändra presentation
  • Sun 17 Apr 2022 14:09
    #1

    Hej,
    om du klickar på din användarbild högst upp till höger och sen i menyn Inställningar så kommer du till en sida med olika flikar. Där kan du göra massa olika inställningar men om du tar fliken Presentation kan du ändra din presentation och även användarbilden.

    Hoppas det löste ditt problem. Säg till annars! 


    Lycka till!

  • Sun 17 Apr 2022 14:19
    #2

    Som ovan skrivit. 

    Om "inställningar" inte finns som alternativ när du klickar på användarbilden (det försvann för mig efter senaste uppdateringen) så rotera bara skärmen på mobilen och tryck igen så kommer "inställningar" upp. Tog ett bra tag tills jag upptäckte det hehe.

  • Sun 17 Apr 2022 14:30
    #3
    Hercai skrev 2022-04-17 14:19:30 följande:

    Som ovan skrivit. 

    Om "inställningar" inte finns som alternativ när du klickar på användarbilden (det försvann för mig efter senaste uppdateringen) så rotera bara skärmen på mobilen och tryck igen så kommer "inställningar" upp. Tog ett bra tag tills jag upptäckte det hehe.


    Aha ok, bra påpekande där. Det kan ju se ut och funka olika beroende på vilken enhet man surfar från och även hur man håller mobilen. Kör själv iPhone och Safari i landskapsläge och då får jag upp menyn som jag beskrev i föregående inlägg iaf.
  • Tobban­a
    Sun 17 Apr 2022 18:23
    #4

    Tack för visat intresse. Tyvärr får jag inte upp den där fliken inställningar hur mycket jag än försöker. suck

  • Wed 20 Apr 2022 21:11
    #5
    Tobbana skrev 2022-04-17 18:23:10 följande:

    Tack för visat intresse. Tyvärr får jag inte upp den där fliken inställningar hur mycket jag än försöker. suck


    Nähä?! Kör du med iOS eller Android (eller nåt annat), vilken browser och hur håller du telefonen när du klickar på menyn? 
    Jag kör iOS och Safari i landskapsläge/liggande läge och då ser det ut så här (om det nu funkar med bildinfogningen). Där ser du menyn med alternativet Inställningar:

Svar på tråden Hjälp, ändra presentation