• Anonym (Oral)

Bara få ge eller att få oralsex?

Om du bara fick välja ett alternativ, skulle du alltid ge eller få oralsex. Du kan inte få båda?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bara få ge eller att få oralsex?
  • Anonym (Kvinna)

Ge. Tycker inte att det är speciellt skönt att bli slickad och blir mer tänd av att ge oralsex än att få det. 

• Anonym (givare)

Är kvinna och mer givare än tagare. Vet också att jag är gudomligt bra på det enligt många vilket ger en extra kick. Är inte jätteförtjust i att få själv men om en man visar sig  verkligt lyhörd och bra på det och insisterar så säger jag klart inte nej, men brukar bara gilla det en stund.

• Anonym (Få)
    Anonym (givare) skrev 2022-04-18 12:35:44 följande:

Är kvinna och mer givare än tagare. Vet också att jag är gudomligt bra på det enligt många vilket ger en extra kick. Är inte jätteförtjust i att få själv men om en man visar sig  verkligt lyhörd och bra på det och insisterar så säger jag klart inte nej, men brukar bara gilla det en stund.

Av många alltså? Snuskis
  • Anonym (Sugen)

Suger mer än gärna men vill helst slippa bli slickad. Jag tycker inte det är skönt. 

• Anonym (Sugen)

Samma här, jag tröttnar fort. Låter han göra det mest för att han vill men jag känner press på att tycka om det. 
    Man "ska" ju som gilla att bli slickad...
  • Anonym (Kaffedraken)

Samma här. 
    Dom män jag sugit av tyckte att jag var bra.
  • Gaskarl

Tänk att man gått hela sitt liv och trott att kvinnor älskar att bli slickade, så gick man med i FL, fan vad fel man har haft...:)

• Anonym (Sugen)
    Gaskarl skrev 2022-04-18 14:02:09 följande:

Tänk att man gått hela sitt liv och trott att kvinnor älskar att bli slickade, så gick man med i FL, fan vad fel man har haft...:)

Du försöker nog vara ironisk men anar inte hur rätt du har. Många gillar det säkert men går inte att bortse från att många gillar det inte men låter sig bli slickade ändå. Orsak? För att killen gillar det och man låter honom hållas, man vill inte han ska bli besviken, tycka att jag är tråkig i sängen, han vill tro han är bra på att tillfredsställa fast det han gör kanske inte alls är skönt, 
    jag förväntas tycka det är skönt och låter mig bli slickad en stund bara för att det hör till. 

Det här går på ett vis att likställa med frågan  om kvinnans orgasm och varför det fejkas. 
  • Gaskarl
    Anonym (Sugen) skrev 2022-04-18 14:21:01 följande:
    Du försöker nog vara ironisk men anar inte hur rätt du har. Många gillar det säkert men går inte att bortse från att många gillar det inte men låter sig bli slickade ändå. Orsak? För att killen gillar det och man låter honom hållas, man vill inte han ska bli besviken, tycka att jag är tråkig i sängen, han vill tro han är bra på att tillfredsställa fast det han gör kanske inte alls är skönt, 
    jag förväntas tycka det är skönt och låter mig bli slickad en stund bara för att det hör till. 

Det här går på ett vis att likställa med frågan  om kvinnans orgasm och varför det fejkas. 
    Nej, absolut inte ironisk..Det är ju jätteintressant. 
  • Anonym (Sugen)
    Gaskarl skrev 2022-04-18 14:29:45 följande:
    Nej, absolut inte ironisk..Det är ju jätteintressant. 
    Jag håller med dig. 
    Det här med att bli slickad och kvinnors orgasm är två hemligheter som trots allt finns hos många

På individnivå finns finns naturligtvis kvinnor som inte håller med mig men även de som håller med. 

Jag känner press på att uppskatta att bli slickad, vet inte hur och när det blev så men är övertygad att fler känner som jag. 
    Penetrering av kuk kan jag inte vara utan men om jag aldrig blir slickad igen överlever jag. 
Svar på tråden Bara få ge eller att få oralsex?