• Gaskarl

Bara få ge eller att få oralsex?

Tänk att man gått hela sitt liv och trott att kvinnor älskar att bli slickade, så gick man med i FL, fan vad fel man har haft...:)

• Gaskarl
    Anonym (Sugen) skrev 2022-04-18 14:21:01 följande:
    Du försöker nog vara ironisk men anar inte hur rätt du har. Många gillar det säkert men går inte att bortse från att många gillar det inte men låter sig bli slickade ändå. Orsak? För att killen gillar det och man låter honom hållas, man vill inte han ska bli besviken, tycka att jag är tråkig i sängen, han vill tro han är bra på att tillfredsställa fast det han gör kanske inte alls är skönt, 
    jag förväntas tycka det är skönt och låter mig bli slickad en stund bara för att det hör till. 

Det här går på ett vis att likställa med frågan  om kvinnans orgasm och varför det fejkas. 
    Nej, absolut inte ironisk..Det är ju jätteintressant. 
  • Gaskarl
    Guldnovan skrev 2022-04-18 14:59:08 följande:
    Deppa inte ihop. Visst finns de men jag är inte heller en av dem.
    Nej nej, deppar inte alls..Trodde bara inte att det var så jäkla vanligt. Bara ett knull är för mig som ett åskväder utan regnskur, -8 grader utan snö. Men, jag fattar det finns kvinnor som älskar att bli slickade. Men är det för att många män är usla på slicka, ej lyhörda?
    Jag har faktiskt varit med en ogillande kvinna för längesedan, hon kände sig liksom ensam.
  • Gaskarl
    Anonym (Sugen) skrev 2022-04-18 12:49:05 följande:
    Samma här, jag tröttnar fort. Låter han göra det mest för att han vill men jag känner press på att tycka om det. 
    Man "ska" ju som gilla att bli slickad...
    "Man ska ju som gillad att bli slickad"
    Väster/Norrbotten?
  • Gaskarl
    Anonym (givare) skrev 2022-04-18 20:10:13 följande:
    Nu är ju FL kanske 20 aktiva personer och ytterst en liten homogen klick i det allra mesta. Tror faktiskt att de allra flesta kvinnor älskar oralsex med rätt person. Kvaliteten kan verkligen variera...men en som kan sin sak och inte jagar orgasmer för sin egen vinnings skull, är ofta svårt att motstå.

Så fortsätt du tro på din grej:)
    Bra..:)
Svar på tråden Bara få ge eller att få oralsex?