Inlägg från: Anonym (Sime) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sime)

Hjälp! Är jag skengravid?!

Ta ett digitalt testa tidigt test. Jag testade positivt 3 dagar innan bim. Trodde absolut inte att jag var gravid, enda symptomen jag hade var molande värk i magen, jag har aldrig eller sällan mensvärk så för mig har det alltid varit ett tecken. 

Det låter som att du så gärna vill bli gravid attdu stressar upp kroppen. Som sagt, gå och löp ettsånt där digitalt test, om du är gravid så är det ganska sannolikt att det ko.mer visa något.

• Anonym (Sime)
    MLJZ skrev 2022-04-18 08:58:51 följande:

Men jag har aldrig haft PMS innan, aldrig någonsin märkt av min mens förutom molvärk.. mitt tandkött blöder och gör ont, hade så min senaste graviditet... är det också kopplat till PMS..?

Det kan det nog. Jag har nästan aldrig pms men har hänt att jag haft det. Varför köper du inte bara ett sån där test?

se.clearblue.com/graviditetstest/tidig-detektion

Det borde absolut visa något nu. 3 dagar innan Bim är det 99% säkert. Finns på apotek. 
  • Anonym (Sime)
    Anonym (Jag också) skrev 2022-04-18 09:08:00 följande:

Då är vi nog två. Jag är nog fasiken också skengravid, mensen är sen, brösten gör ont,  ont i magen och illamående. Men inget plus i sikte.
    Ska inte huvudet förstå då att man inte är gravid?

Min mens var sen 1.5 vecka en gång när jag väldigt gärna ville vara gravid, hade en massa symptom. Tog ett test och fick mens inte långt efter :/. Det var precis när vi började försöka och jag ville så gärna. Sen är jag lite äldre också och då kanske mensen kan krångla lite mer. 
  • Anonym (Sime)
    MLJZ skrev 2022-04-18 09:24:52 följande:

Sime, jag bor i jungeln i Mexico och det närmsta apotek ligger 40min bort.. testen som finns är troligtvist bara stickor.. ska försöka ta mig in till stan och köpta ett test.. men måste nog vänta några dagar efter beräknad mens så jag är mer säker..

Oj, det var ovanligt! Om det är stickor är det nog bättre att vänta tills bim. Du kommer nog inte få några bra svar här, om du är skengravid eller inte, helt omöjligt att svara på, men du kanske bara vill prata med andra i liknande situation. 
  • Anonym (Sime)

TS, hur har det gått:)?

Svar på tråden Hjälp! Är jag skengravid?!