Inlägg från: Anonym (Lalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lalle)

Porr

Tom Araya skrev 2022-04-21 15:35:23 följande:
    Han överkonsumerar uppenbarligen porr och har en märkligt upplägg som gör att han inte bidrar som han borde. Detta tycker jag han ska ta tag i.

Om han överkonsumerar porr, även du kollar på porr och onanerar ibland och ni ligger bara 1-2 gånger i veckan med varandra så ser ju jag också brister i ert sexliv. Vad gör att ni inte ligger med varandra oftare och porrsurfar mindre? Prata om det och hur ni tillsammans kan förändra ert sexliv efter bådas önskemål. För det finns ju någonting där som lockar åtminstone honom från att ha sex med dig och även något som intresserar dig också. Kanske kommer ni åt behovet av porr den vägen och förbättrar ert liv på alla fronter.
    Detta skulle kunna fungera som en uppmuntran för honom att ta tag i de andra problemen, att han är arbetslös, är upp sent om nätterna, att han om dagarna och kvällarna är för trött för att hjälpa till med det han borde.

Om han inte visar vilja och engagemang till dessa förändringar, så tycker jag att du har goda skäl att överväga att avsluta förhållandet och ställa ultimatum.

Vad är det som gör att du skriver uppenbarligen? Och drar slutsatserna du gör? 

Om någon snokar i  luren och webbhistoriken visar porr betyder det ju inget annat att man porrsurfat runt för att hitta ett clip som är upphetsande. Och om man är på en gratissida öppnas dessutom nya fönster till höger och vänster. Även om jag gör en specifik sökning, exempelvis stor kuk, små tuttar, latino, skummar jag 30 clips för att hitta något som ens ger mig resning. 

För min del känns det som att du byggt ett case utan underlag och resonerar från det.

• Anonym (Lalle)
    Tom Araya skrev 2022-04-21 16:14:27 följande:
    Ja, jag spekulerar, men inte helt utan grund.

Han är ju uppenbarligen uppe om nätterna för mycket om han inte orkar med vad han borde om dagarna. Vi vet att porr och spel är stora intressen han lägger en del tid på. Men vi vet förstås inte hur mycket av tiden dessa tar upp

Men eftersom han som man, som bevisligen ändå har en sexdrift, nöjer sig med att ligga med sin sambo 1-2 gånger i veckan och säger nej till mer sex, samtidigt som vi vet att porr konsumeras, så finns det skäl till att anta att det onaneras en del till porr.

Så jag kom fram till att TS + sambo nog har två problem som går hand-i-hand och som man tillsammans bör försöka lösa.

TS får gärna rätta mig om jag har fel.

Du gillar uppenbarligen ordet uppenbarligen. Fast i fel kontext. Och utan just grund. 

Det står ingenstans i historien TS skapar om att han är uppe på nätterna.

• Anonym (Lalle)
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-21 18:57:39 följande:
    "Han kunde inte sova bredvid oss för det blev för varmt" men egentligen vet jag att det är för när ska han annars kolla porr om inte mitt i natten när vi sover när vi båda är hemma dygnet runt under föräldraledigheten. Gäääääsppppppp
    Så han är uppe mitt i natten? 
  • Anonym (Lalle)
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-21 18:57:39 följande:
    "Han kunde inte sova bredvid oss för det blev för varmt" men egentligen vet jag att det är för när ska han annars kolla porr om inte mitt i natten när vi sover när vi båda är hemma dygnet runt under föräldraledigheten. Gäääääsppppppp
    Det blir ju svårbegripligt när du i ena sekunden är borta nio timmar om dagen och i nästa hemma dygnet runt? 
  • Anonym (Lalle)
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-21 19:44:22 följande:

Ja han är uppe mitt i natten, kanske inte varje natt men ofta, för som jag skrev, när annars ska han runka?. Det gör mig obekväm. En gång kom jag på honom och eftersom jag vet vad han håller på med blir det typ lite obekvämt att gå upp mitt i natten för är han inlåst på toa så vet jag ju vad som försiggår, speciellt eftersom han aldrig låser toan annars.

Det är ju någon slags omvänd bevisföring. 
    Han tittar på porr >alltså måste han runka> han runkar inte på dagarna när jag är hemma> alltså måste han vara vaken på nätterna. 

Och i verkligheten har du sett honom runka på natten en gång sedan 2019? Eller kommit på honom på toa på natten en gång?

• Anonym (Lalle)
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-21 21:11:05 följande:
    Jag ser sprutet, ja
    Din porrskadade pojkvän sprutar i toaletten? Och spolar inte? 
    Då skickar han dig en signal syster.
  • Anonym (Lalle)
    Anonym (Jizz) skrev 2022-04-21 21:45:11 följande:
    Håller med. Han vill att hon ska se. vill han visa att deras sexliv inte duger?

jag tror mer, om man läser noga, att det står...

Trolltråd

Svar på tråden Porr