Inlägg från: Anonym (Tröttmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tröttmamma)

Porr

Jag ser inte detta jag ska skriva om som otrohet. Men visste inte vilket forum jag skulle välja annars. Jag har en pojkvän som är arbetslös. Jag är hemifrån 9 timmar om dagen och jobbar. Han tar hand om barnen, lämnar på förskola och hämtar. Barnen går på förskola tisdag onsdag och torsdag 9-14. När han kommer hem så är han så trött skriver han till mig varje dag och ber mig ringa och väcka honom, men när det närmar sig tiden jag ska väcka honom så skriver han att nä jag kunde inte somna. Igår så valde jag att gå in på hans telefon då ja, jag visste redan vad jag skulle se på internethistoriken då jag vet att han gör detta ofta. Alltså sååååå många sidor med porr. Porr, porr och mera porr. När jag kommer hem från jobbet och jag stått och lagat mat, råddat med barnen och när vi väl ätit så lägger han sig i sängen för han är så trött och somnar, så då får jag ta hand om barnen fram till läggdags för han är så trött heeeeela jävla tiden. Alltså vad skulle ni känna??? 
    Kan tillägga att han sovit på soffan sedan första barnet föddes. "Han kunde inte sova bredvid oss för det blev för varmt" men egentligen vet jag att det är för när ska han annars kolla porr om inte mitt i natten när vi sover när vi båda är hemma dygnet runt under föräldraledigheten. Gäääääsppppppp

• Svar på tråden Porr
  • Anonym (Tröttmamma)

Jag ligger med honom. Vi har sex en gång i veckan, ibland 2. Jag är öppen för mer men inte han. Jag känner inte att själva porren är problemet utan mer att ja, det känns viktigare än familjen? Han orkar runka och vara inne på livesex-chatt (tror inte han skriver utan kollar) och massa porrvideos men så fort jag kommer hem så går luften som ur honom och åååh, nu kan jag sova när han egentligen kunnat göra de när barnen är på förskola. Bara irriterad och trött. Tack för era svar.

• Anonym (Tröttmamma)

Vill tillägga att han gärna får gå in på min telefon när som, jag har inget att dölja? Som jag skriver är inte porren problemet, kanske mängden av de? Jag själv kan kolla men har inget behov av att göra det varje dag eller att komma varje dag. Och ja, visst kanske det är lite pinsamt att bli påkommen med att porrsurfa men sagt till han att det händer ibland.

• Anonym (Tröttmamma)

Behöver jag ens säga att han även är en gamer Obestämd sitt ps5 är nog delad förstaplats med porren Tungan ute

• Anonym (Tröttmamma)

Som jag skrev skulle jag gärna ligga oftare men om jag försöker hetta till det tex med en nakenbild när han inte är sugen så svarar han mums och sen inget mer. Däremot när han någon gång vill ligga och jag inte är lika sugen så blir han sur. Jag kan tycka att 1-2 gånger i veckan är lagom egentligen. Att jag onanerar eller kollar på porr själv kanske händer 1-2 gånger i månaden. Inte som han som kollar var och varannan dag. Men lägger inte all skuld på honom. 

• Anonym (Tröttmamma)

Ja som sagt om han inte hade gått och lagt sig och sovit eller satt sig och spelat när jag väl är hemma från jobbet så hade jag ju egentligen inte haft något problem förutom att han är dålig på att hjälpa till hemma och inte har nåt jobb. Så egentligen kanske porren är det minsta problemet vi har Skrikandes

• Anonym (Tröttmamma)
    Tom Araya skrev 2022-04-21 17:08:21 följande:
    Både ja och nej. Understruket ovan är såklart huvudproblemet, men aktiviteterna om nätterna (om det nu är spel, porr, onani eller...) är ju en del av orsaken till det, därmed också ett problem. Om det sedan finns brister i ert sexliv som stimulerar det här ogynnsamma beteendet så måste ni såklart titta på eventuella lösningar där med, om ni faktiskt vill leva ett fungerande och lyckligt liv ihop.
    Hjärta
  • Anonym (Tröttmamma)
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 18:24:33 följande:

Du gillar uppenbarligen ordet uppenbarligen. Fast i fel kontext. Och utan just grund. 

Det står ingenstans i historien TS skapar om att han är uppe på nätterna.

"Han kunde inte sova bredvid oss för det blev för varmt" men egentligen vet jag att det är för när ska han annars kolla porr om inte mitt i natten när vi sover när vi båda är hemma dygnet runt under föräldraledigheten. Gäääääsppppppp
  • Anonym (Tröttmamma)

2019 fick vi vårt första barn och det andra kom 2020. Jag har varit hemma sedan dess fram tills mars i år. Så nu jobbar jag 100%:) förlåt om min text är otydlig

Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 19:11:22 följande:
    Det blir ju svårbegripligt när du i ena sekunden är borta nio timmar om dagen och i nästa hemma dygnet runt?
  • Anonym (Tröttmamma)

Ja han är uppe mitt i natten, kanske inte varje natt men ofta, för som jag skrev, när annars ska han runka?. Det gör mig obekväm. En gång kom jag på honom och eftersom jag vet vad han håller på med blir det typ lite obekvämt att gå upp mitt i natten för är han inlåst på toa så vet jag ju vad som försiggår, speciellt eftersom han aldrig låser toan annars.

• Anonym (Tröttmamma)

Jag ser klart och tydligt i toaletten när han kommit. Han gör det inte när jag är vaken, alltså på natten. Eller nu när jag jobbar, då på dagen. Och nej, de kanske inte händer varje natt, det kan jag inte säga (antagligen inte) men ofta. 

• Anonym (Tröttmamma)

Sen är väl jag lite speciell. En normal människa hade väl levt på som vanligt även med denna vetskapen och kommer man på personen med nåt så får väl hen skämmas medan jag skäms nog mer för personen än vad personen gör själv om du förstår vad jag menar. Så jag undviker helst såna situationer, så då får jag väl ligga kissnödig på nätterna???? 

• Anonym (Tröttmamma)
    Anonym (Jizz) skrev 2022-04-21 20:17:51 följande:
    Spolar han inte? Du ser sprutet?
    Jag ser sprutet, ja
  • Anonym (Tröttmamma)

Han spolar Men inte alltid det liksom följer med ner haha

• Anonym (Tröttmamma)

Och det vet jag ju eftersom när vi legat och resterna från honom kommer i toaletten efter och han spolar så ser det lika dant ut Drömmer

• Anonym (Tröttmamma)
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 22:21:02 följande:

jag tror mer, om man läser noga, att det står...

Trolltråd

Kan lova att det inte är någon trolltråd. Jag var arg och besviken på att han somnade efter maten och sedan såg vad han hade gjort istället för att vila på dagen när han hade chansen och lämnade mig själv med allting eftersom han var så trött. Bara irriterad nu och tagit upp det med honom och han skäms väl att han blir påkommen och pratar inte med mig nu. Mogen 39åring :) jag själv är en väldigt mogen 27 snart 28 åring :D 
  • Anonym (Tröttmamma)

Jag lägger inte all skuld på min partner. Jag vet också att vi är kassa på att kommunicera och så fort jag säger nåt så är det jaha, och så ignorerar han mig tills det är "glömt" och så börjar det om. Jag ser det som sagt inte som otrohet eller att porren är själva problemet utan saker omkring. Frågar man honom så kanske det är jag som är kocko :) ;D

Tukt skrev 2022-04-22 17:09:35 följande:

Känns egentligen inte som detta i sig är en fråga om porr eller otrohet. Möjligen ett onanimissbruk.
    Annars känns det som att det är mycket i sig som inte fungerar, och att det finns en rätt ordentlig grad av omognad hos TS partner. Å andra sidan är sådana hr frågeställningar alltid filtrerat kraftigt av TS, så det kan ju också vara något helt annat.

• Anonym (Tröttmamma)
    Tukt skrev 2022-04-22 17:09:35 följande:

Känns egentligen inte som detta i sig är en fråga om porr eller otrohet. Möjligen ett onanimissbruk.
    Annars känns det som att det är mycket i sig som inte fungerar, och att det finns en rätt ordentlig grad av omognad hos TS partner. Å andra sidan är sådana hr frågeställningar alltid filtrerat kraftigt av TS, så det kan ju också vara något helt annat.

Tack för svar förresten. Jag har ingen särskild kontakt med mina vänner längre pga flytt till annan stad så jag har bara mig själv att prata med, så det var skönt att bara få ventilera lite Hjärta
  • Anonym (Tröttmamma)

Jag tror på väldigt omogen. Han har aldrig haft ett jobb särskilt länge. Inte gått ut gymnasiet. Bott hos sin mamma största delen av livet och kan bli sur för ingenting, tex på en sådan grej kan vara att jag varit i affären och missar att han skrivit och bett mig köpa nåt, då blir han så sur och ignorerar mig. Eller om jag äter en smörgås och efter frågar, hade du också velat ha? Då blir han så sur och säger du hade ju kunnat fråga innan, och kanske inte pratar med mig på ett dygn. Jag har ju liksom lärt mig leva med honom och försöker undvika såna situationer så mycket det går.

Svar på tråden Porr