Inlägg från: Anonym (Barn ihop?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Barn ihop?)

Vill ha honom tillbaka

Har ni barn ihop eller du har barn han lärt känna väl? Ta barnen till hjälp och coacha dem till att säga saker som mamma saknar dig, mamma älskar dig, jag önskar att du och mamma var ihop igen.

Fult kanske, men i krig och kärlek är allt tillåtet.

• Anonym (Barn ihop?)
    Anonym (Usch) skrev 2022-04-21 19:34:57 följande:

Barnen är väl de sista man ska dra in i sånt fult spel. Usch för den mentaliteten!

Vill man att någon kommer tillbaka för att barnen är ledsna? Vill man inte att dom kommer tillbaka av egen fri vilja? 

Det viktiga är ju att han kommer tillbaks, så kan man jobba på det som brister. Det går inte om man är isär. 
  • Anonym (Barn ihop?)

Jag skulle vilja veta mer om er. Ålder, hur länge har ni vart ihop, vad har hänt osv. Du beskriver kortfattat.

Men kan förstå behovet av att hålla det vagt med. Jag kan ge generella tips. Lyssna inte på de som säger backa undan ge honom space = Det är det sista du skall göra om du vill ha tillbaks honom. 

Se till att träffa honom, använd vilken ursäkt som helst för det. Inget är heligt bara ni ses. Ok att ljuga ihop något för att få honom att ses. När ni ses skall du försöka ligga med honom. Verkligen kraftfullt försöka få honom i säng. Försök sedan behålla honom i ditt sällskap så länge du kan. Om han försöker gå, försök ha sex med honom igen och igen.

Om du inte lyckas hålla kvar honom, försök ses igen och upprepa det. Ljug om du måste, säg att din mormor dött och du är jätteledsen, säg att du har panikångest. Vad som helst är helt ok att vara extremt klängig och jobbig bara ni ses. Ring 350 ggr om han inte svarar. Skicka 1000 sms= bara ni ses.  När ni ses=försök få varje besök att bli så långt som möjligt. Locka, ljug. vad som krävs. Berätta att du älskar honom, inte kan leva utan honom osv. all in, verkligen all in. Men viktigast är sex. Gärna kvalitet, men viktigast är kvantitet.

Jag tror på dig, du fixar detta!

Svar på tråden Vill ha honom tillbaka