Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

Full 2-3 ggr i veckan. Normalt?

Många festar ju hårt i den åldern. Du kan ju alltid försöka prata med henne med krasst sett är det hennes ensak. Hennes liv, hennes val.

• Anonym (Nja)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-04-22 12:24:25 följande:
    Hon kan vara så full att hon kaskadspyr över mitt hallgolv. Eller att hon ramlat och slått sig. Har vart med henne på akuten när hon hade lyckats knäcka revben, oklart hur. Jag vet hur det måste sett ut med, hon är skitfull, flamsig och oregerlig svarar "fan vet" när hon blir undersökt och doktorn frågar och jag är nykter och orolig med henne. Som att jag är kvinnomisshandlare.
    Detta TS. Är inte vad jag skulle kalla det minsta normalt. Vi festade säkert 2-3 ggr /vecka i perioder under studenttiden men det var inte i närheten av så hårt drickande. Kör hem henne till föräldrarna som någon skrev, det kan ta skruv.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Hmmm.. ...) skrev 2022-04-25 10:41:05 följande:
    Ja hon kommer troligen bli fruktansvärt förbannad, det hade jag blivit. Sjukt USEL ide! Kör hem henne till sitt eget hem i så fall, föräldrarna har ingen skyldighet att dadda med sin VUXNA dotter.
    Själva poängen är ju att hon ska bli förbannad och tycka det är pinsamt, förhoppningsvis som ett wake up call. För övrigt verkar hon vara en omogen och bortskämd liten skitunge som får pengar som hon använder till sprit så en uppsträckning från föräldrarna kanske är helt rätt, vem vet.
Svar på tråden Full 2-3 ggr i veckan. Normalt?