• Real Time

Varför blev jag kåt? Skäms

Varför tror du att du blev kåt? För att den var stor?

• Real Time
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 16:42:00 följande:
    Jag vet inte varför. Det var en helt vanlig man. Varken stor eller liten någonstans. det såg bara väldigt härligt och avslappnande ut. Jag gillar helt vanliga män mest. det finns så många så kallade hunkar där och dom är bara störiga enligt mig.
    Åh, du anar inte hur härligt det är att läsa att det faktiskt finns några enstaka kvinnor som tänder på oss vanliga män utan jättetjocka kukar och tvättbräda 
  • Real Time
    Anonym (Fattar inte?) skrev 2022-05-15 22:39:53 följande:

Är det bara jag som inte förstår varför mannen satt i bastun utan badbrallor??! Om det är ett spa/gym, och man har gått ut i den gemensamma delen, så har man väl badbrallor på? Det är väl inte Österrike heller?? Bara den saken är värt en anmälan?iaf till personalen på anläggningen.

Ja det är en bra fråga. Det finns väl inte gemensam nakenbastu/dusch i Sverige? 
  • Real Time
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-16 15:38:27 följande:
    I bastun får man inte ha badkläder någonstans jag varit. 
    Jag har inte heller varit med om att bastu ligger mitt i någon spadel som du tycks vilja ha det till, utan alltid i anslutning till dusch eftersom man ska duscha noggrant innan man bastar. 
    Har du varit någonstans där man ska ha på sig badkläder eller bastun ligger långt från duschar och man måste röra sig genom andra delar av lokalerna?  
    Annars blir det lite märkligt att pratat om vad som är normalt och inte. 
    När jag läser ts verkar det som att den finns bastu både i omklädningsrum samt ute i lokalen. 
  • Real Time
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-16 16:34:15 följande:
    Har du upplevt det? Att man måste gå igenom allmänna ytor för att komma till en mixbastu? Eller har du endast besökt ställen där bastu ligger i anslutning till dusch/omklädningsrum?
    Ja det har jag upplevt. Där det finns bastu för män i männens omklädningsrum men också en mixad bastu i anslutning till poolen/poolerna. 
  • Real Time
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-17 12:34:46 följande:

Ångbastu? Eller finns det dusch i anslutning? 

Skulle man ha badkläder i torrbastun om det var en sådan? 

Det är ju väldigt märkligt att det i alla sim/bad-anläggningar och spa jag besökt rått förbud mot badkläder i bastun, vilket står på de flesta hemsidor också, och alla dylika den andra skribenten besökt gäller motsatsen? 

Båda varianterna. Dusch finns i anslutning och samtliga personer jag såg där inne hade badkläder på sig och man satt på torra handdukar. Det fanns i en låda precis utanför dörren.
  • Real Time
    Anonym (Teddy) skrev 2022-05-26 12:50:01 följande:
    När hände det den andra gången?
    Läs så ser du! Blev du kåt denna gången med TS??
  • Real Time
    Anonym (Teddy) skrev 2022-05-26 14:28:35 följande:
    Ts beskriver en andra situation där en ny man sitter naken på en handduk men hon skriver ingenting om att han hade stånd. Att vara naken är ju inte samma sak som att ha stånd så en pusselbit saknas där tycker jag. Ts får gärna förklara närmre.
    Står ju NÄR DET BÅDA HADE STÅND.
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms