Inlägg från: Anonym (Skäms) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skäms)

Varför blev jag kåt? Skäms

Igår var jag på ett vattengympapass. Det sena passet vid 21.00. Efteråt gick jag in i bastun och där satt en man och två kvinnor. Kvinnorna gick nästan när jag kom. Efter en stund när jag slår upp blicken så ser jag att han är naken under sin handduk och han har stånd. Han blundar och jag låtsas blunda men tjuvkikar. efter någon minut så slaknar han och efter ytterligare någon minut går han därifrån. Jag sitter kvar och jag känner att jag borde blivit arg men istället blev jag upphetsad av det. Jag såg även på bänken där han satt att det måste runnit ur sperma från honom.

är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

• Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms
  • Anonym (Skäms)

Det här är min första tråd på FL på säkert fem år så nej. 

• Anonym (Skäms)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-04-25 15:55:07 följande:

Varför skulle du blivit arg för att han hade stånd? Tror du han fick det endast för att jävlas med dig? Hur självcentrerad är du egentligen? 

För att han visade det? Blev som sagt inte det men känner på mig att om jag skulle berätta det här för mina tjejkompisar så skulle alla säga att jag borde polisanmält honom. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (***)) skrev 2022-04-25 16:00:44 följande:
    Fast du kommer ju inte att berätta, eftersom du skäms. Du kommer aldrig att våga berätta sanningen om varför du inte anmälde.
    Förmodligen inte. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-04-25 16:00:57 följande:

Visade hur? Hade han inte handduk runt underkroppen? Vad säger reglerna vad gäller bastubad? Du får väl kolla reglerna och avgöra om han har brutit mot dem. 

Jag har aldrig sett någon naken där tidigare. Reglerna vet jag inte. Jag hade baddräkt plus handduk men han hade bara handduk runt sig men när han satte upp en benet så såg man liksom allt. 
  • Anonym (Skäms)
    Tompa2022 skrev 2022-04-25 16:01:09 följande:

Vet inte vad du vill uppnå med denna tråd, men det är väldigt underligt att bada bastu naken med blandade kön på en anläggning. Normalt brukar väl män och kvinnor ha sina respektive omklädningsrum med sin egen dusch och bastu?

Att sitta med en erektion och få utlösning är ingenting annat än sexuella trakasserier. Oavsett att du reagerade positivt, så är det ingenting som personen kunde veta och han borde ha utgått ifrån att det inte är önskvärt. För att inte tala om att man inte liksom lämnar sina kroppsvätskor där någon annan kommer att sitta.

Ja exakt. allt var väldigt märkligt. sen blundade han också. Sov han? han rörde aldrig vid sig själv. är det möjligt att komma i sömnen? 
  • Anonym (Skäms)
    Tompa2022 skrev 2022-04-25 16:01:09 följande:

Vet inte vad du vill uppnå med denna tråd, men det är väldigt underligt att bada bastu naken med blandade kön på en anläggning. Normalt brukar väl män och kvinnor ha sina respektive omklädningsrum med sin egen dusch och bastu?

Att sitta med en erektion och få utlösning är ingenting annat än sexuella trakasserier. Oavsett att du reagerade positivt, så är det ingenting som personen kunde veta och han borde ha utgått ifrån att det inte är önskvärt. För att inte tala om att man inte liksom lämnar sina kroppsvätskor där någon annan kommer att sitta.

Det jag vill uppnå är nog mest att tala ut om det då jag inte vill göra det med någon jag känner. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Blyg) skrev 2022-04-25 16:05:07 följande:

Jag tycker han verkar vara ganska äcklig som inte städar upp efter sig. Du behöver inte skämmas för att du blir kåt av att ser en penis i givakt. Men som jag skrev, så tycker jag att han verkar vara lite äcklig. Du har inget att anmäla honom för. Då får du nästan anmäla dig själv också för att du blev kåt.

Men han kanske inte ens märkte att det rann ut? Det är väldigt varmt i en bastu. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-04-25 16:23:15 följande:
    Menar du att det är meningen att man ska duscha av sig, sedan ta på sig sina badkläder igen om man vill basta? Jag frågar eftersom jag aldrig har bastat i en bastu med blandade kön. Bastun i mitt badhus är enkönad och jag skulle aldrig få för mig att ta på mig badkläderna igen efter dusch när jag ska basta. Man virar handduken om sig helt enkelt. 
    Situationen du beskriver är svår för oss att avgöra. Det kan vara så att han fick stånd, skämdes över det och blundade för att inte bli störd i sina försök att få ner ståndet. Det kan också vara så att han ville visa upp sig själv och sitt kön, vilket inte är ok, men jag tycker inte det verkar så i din berättelse. Att du sen själv valde att titta under hans handduk får ju stå för dig. Vätskan som du såg på bänken kan vara vatten tex. Eller finns det nån särskild anledning till att du tror det var sperma? 
    Om man ska basta i en samkönad bastu så får man nog räkna med att det oavsiktligt kan flasha fram ett kön ibland. Man får helt enkelt ta ansvar för sina egna ögonrörelser och inte titta åt det håll där det kan finnas kroppsdelar som man är för känslig för att se.
    I omklädningsrummets bastu är det ju såklart enkönat. detta var en bastu ute i spa-området. Utanför bastun finns en kallbassäng 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (M) skrev 2022-04-25 16:23:22 följande:
    Skulle han ha kommit utan att ha märkt det?? Hur vet du att det inte bara var vatten eller svett egentligen? 
    Jag tyckte att det såg vitt ut 
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms