Inlägg från: Daniel 723 |Visa alla inlägg
  • Daniel 723

Varför blev jag kåt? Skäms

Anonym (Skäms) skrev 2022-04-27 22:02:00 följande:
    Jag tränade idag och det blev bastu men ingen annan än jag var där inne. 

För min egen del tycker jag att du ska slappna av och inte tänka mer på det, du råkade titta under hans handduk såg hans kön. Han tog säkert inte illa upp eller ens tänkte på det. Tvivlar på att han ejakulerade utan det var möjligtvis vanlig försats eller svett.
    Fortsätt du basta och undvika att titta under handduken på övriga badgäster så blir det hur bra som helst!  
  • Daniel 723
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:47:15 följande:
    Jag skulle låtsas som om inget hade hänt. Låt honom göra sin grej liksom, sen måste du ju inte basta med honom igen, eller om du vill bli kåt eller att det ska leda till nåt annat så kan du ju göra det ;)
    Alternativt säga åt honom vänligen men bestämt, om det nu är uppenbart medvetet. 
  • Daniel 723
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-03 18:58:12 följande:
    Jag vet inte varför jag skämdes. jag blev upphetsad och han var uppenbarligen det också. vissa här inne har sagt att det var kvinnorna som lämnade när jag kom som hade fått honom till det. Vad vet jag. Men uppenbart är att han ville visa sig för mig. 
    Hur har det gått, har du sprungit på honom igen?  
  • Daniel 723
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-24 16:19:22 följande:
    Inte honom. Men en annan man satt naken i bastun i söndags när jag var där. Han satt på en handduk men hade ingen runt sig. Jag har frågat personalen och de har svarat att de flesta har badkläder men att det har följt med sedan gammalt (gymmet är ett av de äldsta i stan) då man bastade naken. 
    Då får man helt enkelt ta seden dit man kommer. Jag utgår ifrån att du klarar av lite naket utan att ta illa vid?  
  • Daniel 723
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-25 08:51:02 följande:
    Ja nakna kroppar klarar man väl av utan att bry sig speciellt men det blir ju en helt annan sak när de båda hade stånd. det  känns mer laddat än om det bara är en naken person. 
    Tror inte du ska hänga upp dig på själva ståndet, det är inget man styr över. Skillnaden är om han suttit rakt upp och ned och onanerat. 
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms