Inlägg från: Anonym (Skäms) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skäms)

Varför blev jag kåt? Skäms

Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:21:12 följande:
    Varför skäms du?
    Jag vet inte. kan inte sätta fingret på det. Men har skamkänslor. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:28:23 följande:
    Var han äckligt ful eller på annat sätt "opassande" att bli kåt för? Jag tycker du ska ta tillvara på kåtheten och onanera istället.
    Inte äcklig. helt vanlig man, lite mage, hårig. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:32:35 följande:
    Dåså :) Kanske det var situationen? Att du såg nåt du inte borde ha sett? Helt ok att bli kåt i det läget faktiskt.
    Ja. Men jag har samtidigt de senaste dagarna tänkt på att han faktiskt blottade sig för mig. I början försökte jag tänka att det inte var meningen men ju mer jag tänker på det så blir det tydligare att han visade medvetet. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:39:39 följande:
    Hmm. Spelar det någon roll egentligen?
    Jag vet inte. är lite förvirrad faktiskt. Vet inte hur jag skulle agera om jag såg honom igen. Men jag kanske slipper. Det är stans dyraste gym/spa och många är bara där en gång för att prova på. Jag har årskort och det kostar ungefär dubbelt så mycket som SATS och andra aktörer. 
  • Anonym (Skäms)
    Daniel 723 skrev 2022-04-28 18:50:19 följande:
    Alternativt säga åt honom vänligen men bestämt, om det nu är uppenbart medvetet. 
    Nu i efterhand var det nog just uppenbart medvetet. Men han blundade därför var jag osäker. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:47:15 följande:
    Jag skulle låtsas som om inget hade hänt. Låt honom göra sin grej liksom, sen måste du ju inte basta med honom igen, eller om du vill bli kåt eller att det ska leda till nåt annat så kan du ju göra det ;)
    Sant. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-04-29 07:01:03 följande:

Så hur tror du att du kommer göra nästa gång om det nu blir en nästa gång....?

Det hände igen för ungefär tre timmar sedan. samma man satt i bastun när jag öppnade dörren och skulle in. Men jag valde att inte gå in och sätta mig utan vände på klackarna och gick till en annan bastu. Hjärtat bultade när jag såg att det var han, blev stressad. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-05-01 18:04:50 följande:
    Du var ?stånd?- aktig då. Ursäkta men kunde inte låta bli.....

Men kan du placera dina känslor nu då? Är du äcklad eller tänd på honom eller själva situationen?
    Jag vet inte. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-05-02 20:01:07 följande:
    Nähä? Eftersom du tvekar tolkar jag det lite som du skäms? Och du blev tänd av själva händelsen.

Så nu är du själv äcklig? Bara en fundering...
    Lite åt det hållet kanske. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-05-03 07:01:11 följande:
    Mmmm och varför skulle du egentligen skämmas? Du själv har ju inte gjort något. Du har reagerat på en annan handling som gjorde dig kåt.
    Jag vet inte varför jag skämdes. jag blev upphetsad och han var uppenbarligen det också. vissa här inne har sagt att det var kvinnorna som lämnade när jag kom som hade fått honom till det. Vad vet jag. Men uppenbart är att han ville visa sig för mig. 
  • Anonym (Skäms)
    Daniel 723 skrev 2022-05-15 07:48:50 följande:
    Hur har det gått, har du sprungit på honom igen?  
    Inte honom. Men en annan man satt naken i bastun i söndags när jag var där. Han satt på en handduk men hade ingen runt sig. Jag har frågat personalen och de har svarat att de flesta har badkläder men att det har följt med sedan gammalt (gymmet är ett av de äldsta i stan) då man bastade naken. 
  • Anonym (Skäms)
    Daniel 723 skrev 2022-05-24 19:40:57 följande:
    Då får man helt enkelt ta seden dit man kommer. Jag utgår ifrån att du klarar av lite naket utan att ta illa vid?  
    Ja nakna kroppar klarar man väl av utan att bry sig speciellt men det blir ju en helt annan sak när de båda hade stånd. det  känns mer laddat än om det bara är en naken person. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-25 17:47:11 följande:
    Båda? Två personer?
    Förlåt om jag var otydlig. En man ena gången och en annan man andra gången. 
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms