• Anonym (Li)

Filma vid sex?

Har en kk som vill filma när man ligger, tydligen så har flera tjejer som han haft tidigare ställt upp på detta. Han använder det för runka sen?

Vad tänker ni om detta? 
    Skulle ni ställa upp?

Han är 31 och jag är 37 år.

• Svar på tråden Filma vid sex?
  • Anonym (Juno)
    Anonym (Li) skrev 2022-04-26 02:02:39 följande:
    Filma vid sex?

Har en kk som vill filma när man ligger, tydligen så har flera tjejer som han haft tidigare ställt upp på detta. Han använder det för runka sen?

Vad tänker ni om detta? 
    Skulle ni ställa upp?

Han är 31 och jag är 37 år.

Skulle aldrig ställa upp på det. Känns oseriöst och skulle kunna hamna var som helst. Att andra velat göra det spelar väl ingen roll. Så länge man vet att det filmas och man är okej med det är det ju fine. Men jag skulle aldrig sätta mig i en sån sårbar situation med en kk...
  • Anonym (Jadu)

Nej gör inte det. Du vet aldrig hur de filmerna används 

• Anonym (Z)

Är du bekväm med att filmerna kan ligga varsomhelst på nätet senare så fine.

• jeanette02

Spelar absolut ingen roll vad vi tänker. Du har väl en egen integritet och tankeverksamhet.
    Aldrig är mitt svar. Särskilt inte på de premisserna.

Vadå andra har ställt upp? Är han lågbegåvad som kör med den tekniken?

• Anonym (L)

Jag hade sagt nej, en kk är ingen man vanligtvis tänkt sig någon längre relation med eller känner så väl som man gör i ett förhållande, tänk om han surnar till och lägger ut det någonstans? 

Jag gjorde den grejen, lät en kk filma när vi hade sex för ett antal år sen. Han blev sedan kär i mig men inte jag i honom och han blev väldigt upprörd när jag ville sluta ses. Har fortfarande lite ångest för att de där filmerna har hamnat på någon porrsajt...

• Anonym (Perka)

Nej. Filmer sprids lätt.
    Är du beredd att riskera det för nån du bara är KK med?

• Anonym (Juno)
    jeanette02 skrev 2022-04-26 06:31:37 följande:

Spelar absolut ingen roll vad vi tänker. Du har väl en egen integritet och tankeverksamhet.
    Aldrig är mitt svar. Särskilt inte på de premisserna.

Vadå andra har ställt upp? Är han lågbegåvad som kör med den tekniken?

Snarare att han försöker manipulera TS att göra som han vill. "Det är väl ingen stor grej, flera andra har gjort samma sak". Alla andra tjejer som gått med på att filmas kanske inte ens existerar. Det är ju inte som att han kan visa alla dessa filmer heller, för att då får ju TS se att han kommer dela deras eventuella film med främlingar också.
  • jeanette02
    Anonym (Juno) skrev 2022-04-26 11:21:18 följande:
    Snarare att han försöker manipulera TS att göra som han vill. "Det är väl ingen stor grej, flera andra har gjort samma sak". Alla andra tjejer som gått med på att filmas kanske inte ens existerar. Det är ju inte som att han kan visa alla dessa filmer heller, för att då får ju TS se att han kommer dela deras eventuella film med främlingar också.
    Jo så är det nog. Oavsett urk, förstår inte varför något kk skull få filma o sedan ha som runkmaterial.
    Särskilt i dessa tider är man väl medveten om hur videos kan användas emot en.
    Samtidigt tycker jag inte att det ska vara sånt tabu om man nu är på en sexvideo som kvinna och njuter. Varför ska liksom kvinnor skämmas och kanske ta livet av sig pga det om det kommer ut på bygden. Dubbelmoralen som omger hämndporr är ju inte klok. Drabbar bara kvinnan.
  • Anonym (GD)

Mitt ex filmade inte men tog väldigt intima bilder på mig. 
    Exet som var ett as, ett översexuellt halvimpotent runkmonster, som slog mig sönder och samman för att hans kuk var slak.

Jag vet, men när man lever så så är den egna viljan sekundär.

Hur som helst, en dag hade han slarvat bort sin telefon. Den fanns bara inte, så han gav upp och köpte en ny.
    Sen hittade jag den gamla, behöver jag säga att det bara var smulor kvar när jag var färdig och att själva kortet åkte i toan?

Detta var rätt länge sedan, innan varje människa sparar allt i sina moln. Som tur är.

• Ocdmänniska

Nej låt aldrig nån filma dig. Som folk säger den kan hamna på nätet sen och då finns den där för alltid 

Svar på tråden Filma vid sex?