Filma vid sex?
Har en kk som vill filma när man ligger, tydligen så har flera tjejer som han haft tidigare ställt upp på detta. Han använder det för runka sen?
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Han är 31 och jag är 37 år.
Har en kk som vill filma när man ligger, tydligen så har flera tjejer som han haft tidigare ställt upp på detta. Han använder det för runka sen?
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Nej gör inte det. Du vet aldrig hur de filmerna används
Är du bekväm med att filmerna kan ligga varsomhelst på nätet senare så fine.
Spelar absolut ingen roll vad vi tänker. Du har väl en egen integritet och tankeverksamhet.
Aldrig är mitt svar. Särskilt inte på de premisserna.
Vadå andra har ställt upp? Är han lågbegåvad som kör med den tekniken?
Jag hade sagt nej, en kk är ingen man vanligtvis tänkt sig någon längre relation med eller känner så väl som man gör i ett förhållande, tänk om han surnar till och lägger ut det någonstans?
Jag gjorde den grejen, lät en kk filma när vi hade sex för ett antal år sen. Han blev sedan kär i mig men inte jag i honom och han blev väldigt upprörd när jag ville sluta ses. Har fortfarande lite ångest för att de där filmerna har hamnat på någon porrsajt...
Nej. Filmer sprids lätt.
Är du beredd att riskera det för nån du bara är KK med?
Spelar absolut ingen roll vad vi tänker. Du har väl en egen integritet och tankeverksamhet.
Aldrig är mitt svar. Särskilt inte på de premisserna.
Vadå andra har ställt upp? Är han lågbegåvad som kör med den tekniken?
Mitt ex filmade inte men tog väldigt intima bilder på mig.
Exet som var ett as, ett översexuellt halvimpotent runkmonster, som slog mig sönder och samman för att hans kuk var slak.
Jag vet, men när man lever så så är den egna viljan sekundär.
Hur som helst, en dag hade han slarvat bort sin telefon. Den fanns bara inte, så han gav upp och köpte en ny.
Sen hittade jag den gamla, behöver jag säga att det bara var smulor kvar när jag var färdig och att själva kortet åkte i toan?
Detta var rätt länge sedan, innan varje människa sparar allt i sina moln. Som tur är.
Nej låt aldrig nån filma dig. Som folk säger den kan hamna på nätet sen och då finns den där för alltid