• Anonym (Jakten på kärlek)

Vart finns rika män i sommarsverige?

Ja hej, det är så att jag undrar vart rika män håller hus på sommaren i Sverige? (kan även sträcka mig till Danmark eller södra delarna av Norge)

Finns det speciella platser, datum och events som är ett "måste" att besöka från slutet på maj till mitten av september där såna typ...kongregerar?

Med rika menar jag typ från medelklass och uppåt. 400 000 eller mer i årslön typ.

• Svar på tråden Vart finns rika män i sommarsverige?
  • Anonym (Överallt)

Det du beskriver är ju 50% av Sveriges befolkning

• Anonym (Man)

Här går damerna endast på moral, värdegrund, empati och mänskliga värderingar. Hur män ser ut och vad dom har i plånboken är dom likgiltiga till.

Så troligtvis finns det ingen här som kan tipsa dig!

Anonym (Överallt) skrev 2022-04-26 19:35:35 följande:

Det du beskriver är ju 50% av Sveriges befolkning

Ok då blir det enklare än jag trodde. Men vart är de på somrarna då? Vart är bästa platsen i sommarsverige för en ung dam från orten att hitta en rik, trogen och snäll man (helst etniskt svensk, men dansk eller norsk också ok) att hångla upp, bli kära och sedan gifta sig med? 

Tänker nån som kommer bo i ett nästan helsvenskt villaområde, på landet..nåt jävligt svenskt och inte i en förort. 
    Anonym (Jakten på kärlek) skrev 2022-04-26 19:47:30 följande:
    Ok då blir det enklare än jag trodde. Men vart är de på somrarna då? Vart är bästa platsen i sommarsverige för en ung dam från orten att hitta en rik, trogen och snäll man (helst etniskt svensk, men dansk eller norsk också ok) att hångla upp, bli kära och sedan gifta sig med? 

Tänker nån som kommer bo i ett nästan helsvenskt villaområde, på landet..nåt jävligt svenskt och inte i en förort. 
    Skriver som en kratta menar nån JAG kommer bo med i ett nästan eller helt svenskt radhus eller villaområde, eller på landet eller annan väldigt svensk miljö, och inte i en förort.
  • Anonym (Man)

Rör dig o sammanhang kring golf och segling.. det borde väl funka för dig!
  • Anonym (ööö)

Du kan väl börja med att själv flytta från orten då, skaffa dig jobb och en bostad i ett sånt område du tänker dig, Sen är det bra mycket lättare för dig att ragga. 

Jag förstår att tråden är nån slags skämttråd, men det där med lönen var ju festligt - jag började skratta Skrattande Jag är kvinna, över 500 000 i årslön, jobbar inom skolan. Jag har med andra ord en rätt genomsnittlig lön  och ett rätt vanligt jobb- som så många andra. 
  • Anonym (Mman)

400 000.....rik....????
    Jag taxerar 500 000+ och är definitivt inte rik haha

• Anonym (A)
    Anonym (Man) skrev 2022-04-26 19:38:04 följande:
    Här går damerna endast på moral, värdegrund, empati och mänskliga värderingar. Hur män ser ut och vad dom har i plånboken är dom likgiltiga till.

Så troligtvis finns det ingen här som kan tipsa dig!
    Du har en poäng.
    Anonym (Man) skrev 2022-04-26 19:50:38 följande:
    Rör dig o sammanhang kring golf och segling.. det borde väl funka för dig!
    Men jag kan väl inte hänga på en golfbana skall man inte vara medlem då? Segling och båtar har jag kollat på en del. Typ båthamnar, skall åka till marsstrand Big Boat Race (låter som det kommer vara rika män där) det är slutet av maj.

Problemet är att jag aldrig åkt båt...utom älvsnabben men då var jag bebis typ och kan inget om båtar.
    Anonym (ööö) skrev 2022-04-26 19:55:12 följande:
    Du kan väl börja med att själv flytta från orten då, skaffa dig jobb och en bostad i ett sånt område du tänker dig, Sen är det bra mycket lättare för dig att ragga. 

Jag förstår att tråden är nån slags skämttråd, men det där med lönen var ju festligt - jag började skratta Skrattande Jag är kvinna, över 500 000 i årslön, jobbar inom skolan. Jag har med andra ord en rätt genomsnittlig lön  och ett rätt vanligt jobb- som så många andra. 
    Det är ju najs för dig att du tjänar så bra, men du är ju kvinna så tack för intresset men nej tack.

Jag skall flytta från orten så fort jag kan, därför tänkte jag istället för att sommarjobba i år då jag tagit körkort och får låna pappas bil försöka hitta en rik man. Tar studenten nästa år men såhär får jag om jag lyckas ett års försprång i livet.

• Anonym (300hp)
    Anonym (Jakten på kärlek) skrev 2022-04-26 19:32:00 följande:
    Vart finns rika män i sommarsverige?

Ja hej, det är så att jag undrar vart rika män håller hus på sommaren i Sverige? (kan även sträcka mig till Danmark eller södra delarna av Norge)

Finns det speciella platser, datum och events som är ett "måste" att besöka från slutet på maj till mitten av september där såna typ...kongregerar?

Med rika menar jag typ från medelklass och uppåt. 400 000 eller mer i årslön typ.

400 000 är lite lägre medelklass rent inkomstmässigt. Men det rör sig också om klass/kultur eller vad man ska kalla det. Det finns arbetarklass som tjänar mer än så.

Är det bara lön och bostad som är viktigt, eller vill du ha någon lite intellektuellade med högskoleexamen?
Svar på tråden Vart finns rika män i sommarsverige?