Inlägg från: Anonym (analidioti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (analidioti)

Till er som onanerar till porr

Vad är det här för frågor? Varför vill man veta sådant om andra? Har du alldeles för mycket tid och för lite intressen?

En människa består av miljoner beståndsdelar, tankar och erfarenheter, likaså världen, konsten, politiken, universum. Lyft dig själv från din avgrund och sexfixering.

• Anonym (analidioti)
    Anonym (Framtid) skrev 2022-04-28 08:35:08 följande:
    Jag blev förvånad över din reaktion och får väl inse att en sådan här fråga inte passar sig på en sexavdelning i ett diskussionsforum. Alltså ber jag o ursäkt och inser att jag inte skall skriva mer här i forumet. 
    Du får skriva hur mycket du vill. Jag har bara svårt att förstå hur man kan intressera sig för andras onanivanor och hur många kan lägga sånt fokus på sex och onani i sina liv. Livet är så otroligt mycket mer än primitiva behov. Svårt också att känna respekt för människor om man vet så intima detaljer om grannfrun och chefen.

Förblir gärna lyckligt ovetande!
  • Anonym (analidioti)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 14:25:11 följande:
    "Analidioti" som personen kallar sig är smått löjeväckande. De som moraliserar mest över andra, är oftast de värsta syndarna...Skrikandes
    Om du säger så. Något du aldrig kommer att veta något om eftersom jag inte diskuterar sånt med kreti och pleti eller befattar mig med såna människor.
Svar på tråden Till er som onanerar till porr